اولویت‌کمیته امداد امام  (ره) حمایت از دانش آموزان مناطق محروم است

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: اعتقاد ما این است که هیچ دانش آموزی به دلیل مشکلات مالی نباید از تحصیل باز بماند به همین خاطر حمایت از این دانش آموزان در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: به گونه‌ای برنامه ریزی شده که هم زمان با بازگشایی مدارس، تمام دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد با وسایل کامل مورد نیاز خود به مدرسه بروند.

سید پرویز فتاح گفت: در سراسر کشور حدود ۳۰۰ هزار دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار داشته و از این نهاد حمایتی کمک‌هایی را دریافت می‌کنند.

وی افزود: مقرر شده تمام دانش آموزان تحت پوشش روز اول مهر ماه با کیف، کفش، لباس و سایر وسایل مورد نیاز راهی مدرسه شوند و در این زمینه با مشکل مواجه نیستیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به تعداد قابل توجه دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد تصریح کرد: بیش از ۷۵ هزار دانشجو تحت حمایت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند و هزینه‌های تحصیل این افراد پرداخته می‌شود.

فتاح ادامه داد: در حال حاضر ۵ هزار نخبه دانش آموز و دانشجو تحت پوشش حمایت‌های کمیته امداد قرار داشته و در میان آن‌ها افراد زیادی موفق می‌شوند مدارج بالای علمی را طی کنند.

وی حمایت از دانش آموزان مناطق محروم را از جمله اولویت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) دانست و خاطرنشان کرد: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های کمیته امداد حمایت از دانش آموزانی است که در مناطق محروم سکونت دارند.

705

کد خبر: 839483

وب گردی

وب گردی