کاهش 10درصدی ترافیک مسیرهای غرب به شرق تهران

شهردار تهران با اشاره به شناور شدن ساعات کار از سوی دولت گفت: کاهش 10درصدی ترافیک مسیرهای غرب به شرق تهران نشان می دهد این اقدام تصمیم درست و تاثیرگذاری بوده است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فارس، محمد علی نجفی در حاشیه جلسه ستاد استقبال از مهر که در ساختمان معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: مهر امسال با شور حسینی همراه شده است.

وی ادامه داد: شهرداری تهران در کنار پلیس راهور با تمهیدات ترافیکی و خدمات رسانی ناوگان حمل ونقل عمومی، تلاش کرده ترافیک مهر مدیریت شود.

به گفته شهردار تهران، با اقدامات صورت گرفته تاکنون در هیچ یک از بزرگراه های پایتخت گره ترافیکی خاصی بوجود نیامده است.

نجفی در خصوص اقدامات صورت گرفته برای آغاز مهر گفت: اتوبوسرانی، مترو و تاکسیرانی اقداماتی را برای کم کردن بار ترافیک و زمان سفر همزمان با بهار علم و دانش انجام داده اند.

به گفته شهردار تهران،تعدادی سرویس مدرسه در منطقه4 در نظر گرفته شده و همچنین میادین پرترافیک از طریق اتوبوسرانی و تاکسی های تهران تجهیز شده اند.

وی با اشاره به شناور شدن ساعات کار از سوی دولت گفت: کاهش 10درصدی ترافیک مسیرهای غرب به شرق تهران نشان می دهد این اقدام تصمیم درست و تاثیرگذاری بوده است.

وی با اشاره به کاهش 10درصدی ترافیک پایتخت نسبت به نخستین روز سال تحصیلی گذشته نیز گفت: از شهروندان تشکر می کنم که با مدیریت زمان سفر خود تعادلی در ترافیک تهران برقرار کرده اند. این درحالی است که با آغاز سال تحصیلی 16درصد به سفرهای تهران افزوده می شود که باید مدیریت شود.

701

کد خبر: 839484

وب گردی

وب گردی