حجم ترافیک در جاده های زنجان بالا است

رئیس پلیس‌راه استان زنجان گفت: با توجه به پایان تعطیلات تابستانی و آغاز موج برگشت مسافران حجم ترافیک در جاده‌های استان زنجان بالا است.

به گزراش ایسکانیوز، سرهنگ علی اصغر شیر محمدی به وضعیت تردد در جاده های استان زنجان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر حجم ترافیک در تمام جاده های استان زنجان بالا است و تردد به آرامی انجام می گیرد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه سفرهای تابستانی تمام شده اغلب جاده ها شلوغ است و در این میان رانندگان باید زمان برگشت از سفر را مدیریت کنند.

شیر محمدی از همه رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان زنجان خواست، از سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عجله در طی مسیر پرهیز کنند.

وی تاکید کرد: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند و یا با سامانه ۱۸۱۶ تماس بگیرند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.

شیر محمدی تاکید کرد: زنجان یک استان عبوری است و بیشتر جاده ها برای گذر مسافران بزرگراه است در این میان رانندگان به محض خستگی در اولین فرصت در یک مجتمع و پار کینگ اقدام به استراحت کنند و اصلا رانندگی نکنند و در هر دو ساعت ۱۵ دقیقه استراحت کنند و در جاهایی که مطمئن هستند تصادف پیش نمی آید توقف کنند.

وی در گفتگو با مهر افزود: رانندگان در شب از رانندگی خودداری کنند چرا که دید بسیار کم می شود و از رانندگی بین خطوط و سبقت و انحراف به چپ جلوگیری کنند چرا که در تابستان سالجاری علت بیشتر تصادفات سبقت غیر مجاز و انحراف به چپ بوده است.

901

کد خبر: 839501

وب گردی

وب گردی