مرادمند: از مدعیان قهرمانی هستیم/ یار دوازدهم پرسپولیس همیشه در صحنه حاضر است

بازیکن تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: هواداران یار دوازدهم هر تیم هستند و  تاثیرگذاری آن ها را می شود در تیم پرسپولیس به خوبی مشاهده کرد.

محمدحسین مرادمند در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز در خصوص شرایط تیمش اظهار داشت: خداراشکر در شرایط خیلی خوبی قرار داریم؛ متاسفانه ما در دیدار جام حذفی ناکام بودیم و سعی کردیم با نمایشی بهتر در لیگ برتر آن را جبران کنیم. ما موفق شدیم تیم فوتبال سایپا را با سه گل شکست دهیم و در ادامه تراکتورسازی را مغلوب خود کنیم. دیدار سختی را پشت سر گذاشتیم، گرفتن سه امتیاز از تراکتورسازی آن هم در خانه اش کار آسانی نیست. تیم ما فوتبال خوبی را ارائه می دهد، فقط گاهی اوقات دچار بدشانسی می شود.

وی ادامه داد: ما پیروزی برابر سرخ پوشان تبریزی حالا یکی از مدعیان اصلی بالای جدول هستیم. تمام تمرکزمان بر روی بازی هاست تا نتایج خوبی بگیریم و موفق شویم سهمیه آسیایی را کسب کنیم. کار سختی پیش رو داریم، پانزده تیم دیگر برای قهرمانی و بالانشینی و کسب سهمیه آسیایی تلاش می کنند؛ امیدوارم ما هم بتوانیم با همدلی و هماهنگی به هدف مان برسیم.

بازیکن تیم فوتبال پدیده مشهد در مورد اوضاع مالی تیم گفت: خداراشکر اوضاع خوب است؛ تا به اینجای کار هر قولی که داده اند عملی شده و مسوولان همه تلاششان را می کنند تا شرایط ایده آلی برای بازیکنان فراهم کنند. به تازگی هم قرار است ورزشگاه امام رضا (ع) را برای میزبانی در اختیار ما قرار دهند. ورزشگاه ثامن از شهر دور بود ما از نعمت حضور هواداران در کنار خود محروم بودیم؛ هواداران یار دوازدهم هر تیم هستند و تاثیرگذاری آن ها را می شود در تیم پرسپولیس به خوبی مشاهده کرد. ورزشگاه امام رضا (ع) یک امتیاز مثبت برای ما به حساب می آید.

601

کد خبر: 839534

وب گردی

وب گردی