حجم تردد در محورهای مواصلاتی منتهی به کلانشهر ها

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت:در حال حاضر ترافیک در محورهای مواصلاتی به کلانشهرها با توجه به شروع سال تحصیلی نسبت به روزهای مشابه فصل تابستان افزایش پیدا کرده است.

به گزارش ایسکانیوز ،رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: شروع مدارس باعث افزایش حجم ترافیک در کلانشهرها می شود، اما انتظار داریم ترافیک اصلی که مربوط به مهر ماه است از فردا اوج بگیرد.

سرهنگ نادر رحمانی گفت: در حال حاضر ترافیک در محورهای مواصلاتی به کلانشهرها با توجه به شروع سال تحصیلی نسبت به روزهای مشابه فصل تابستان افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه شاهد حجم تردد در محورهای مواصلاتی منتهی به کلانشهر ها هستیم، ادامه داد: در کلانشهرها به دلیل شروع مدارس افزایش حجم ترافیک وجود دارد اما انتظار داریم ترافیک اصلی که مربوط به مهر ماه است از فردا اوج بگیرد.

سرهنگ رحمانی گفت: در حال حاضر مشکلی در محورهای مواصلاتی وجود ندارد و فقط آزاد راه قزوین-کرج و کرج - تهران ترافیک معمول صبحگاهی با حجم بیشتری دارند و ترافیک در این محور ها از محدوده شهید کلانتری تا گرمدره و در ادامه از کیلومتر ۱۱ تا شیخ فضل الله سنگین است.

وی ادامه داد: ترافیک در بزرگراه های اصلی تهران به خصوص بزرگراه همت، حکیم، نیایش و آزادگان سنگین است.

سرهنگ رحمانی گفت: مداخلات جوی در محورهای مواصلاتی کشور گزارش نشده است.

705

کد خبر: 839596

وب گردی

وب گردی