وثوق احمدی: طارمی نمی‌تواند مقابل الهلال بازی کند/ اعتراض به CAS به معنای توقف اجرای محرومیت نیست

مسئول کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال گفت: اعتراض به CAS به معنای توقف اجرای محرومیت نیست، مگر اینکه تقاضای دستور موقت شود و CAS موافقت کند تا زمانی که به این مسئله رسیدگی می‌کند، موضوع محرومیت متوقف شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، روزبه وثوق احمدی در گفت‌وگو با خبر ورزشی شبکه خبر درباره محرومیت مهدی طارمی و باشگاه پرسپولیس به دلیل شکایت باشگاه ریزه‌اسپور اظهار داشت: متأسفانه طبق رأیی که از سوی فیفا روز گذشته (جمعه) برای فدراسیون فوتبال، باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی ارسال شده، طارمی به محض ابلاغ دادنامه یعنی از تاریخ روز گذشته از حضور در بازی‌های رسمی برای باشگاهش محروم است و باشگاه پرسپولیس هم از دو پنجره نقل‌وانتقالاتی داخلی و بین‌المللی محروم شده است.

وی ادامه داد: طارمی و باشگاه پرسپولیس متفقا به پرداخت 789 هزار و 500 یورو به عنوان غرامت به باشگاه ریزه اسپور ترکیه محکوم شده‌اند.

مسئول کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال در مورد فرصت یک ماهه برای پرداخت جریمه و دیرکرد این جریمه گفت: بله، آرای فیفا عموما به این صورت است که 30 روز از تاریخ ابلاغ دادنامه، محکوم‌علیه وقت دارد که مبلغ محکومیت را پرداخت کند و در رأی هم قید شده است که اگر ظرف 30 روز از تاریخ ابلاغ (31 شهریور) پرداخت نکنند، جریمه دیگری توسط کمیته انضباطی فیفا در نظر گرفته می‌شود.

وثوق احمدی خاطرنشان کرد: فقط باید مد نظر داشت که بر اساس مقررات، باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی ظرف 21 روز از تاریخ ابلاغ دادنامه می‌توانند به دیوان بین‌المللی داوری ورزش یا همان CAS اعتراض کنند. اعتراض به CAS به معنای توقف اجرای محرومیت نیست، مگر اینکه تقاضای دستور موقت شود و CAS موافقت کند تا زمانی که به این مسئله رسیدگی می‌کند، موضوع محرومیت متوقف شود. این موضوع در روزهای آینده با تصمیم CAS اعلام خواهد شد.

وی در پایان تأکید کرد: با این تفاسیر مهدی طارمی نمی‌تواند در دیدار مقابل الهلال بازی کند و پرسپولیس هم از فعالیت در دو پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم شده است.

604

کد خبر: 839627

وب گردی

وب گردی