حکم طارمی از امروز اجرا شده است/ طاهری و هدایتی به باشگاه ریز اسپور ترکیه بروند/ حکم فیفا غیر قابل بازگشت است

کارشناس حقوقی بین الملل گفت: پس از مشاهده متن نامه فیفا متوجه شدم که محرومیت طارمی و پرسپولیس از امروز اجرا شده و بدون شک این بازیکن نمی تواند پرسپولیس را در بازی با الهلال همراهی کند.

غلامرضا رفیعی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز در خصوص محرومیت چهار ماهه مهدی طارمی و همچنین بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس گفت: پس از مشاهده متن نامه فیفا متوجه شدم که محرومیت طارمی و پرسپولیس از امروز اجرا شده و بدون شک این بازیکن نمی تواند پرسپولیس را در بازی با الهلال همراهی کند.

وی افزود: پرسپولیسی ها تا بازی با الهلال سه روز فرصت دارند و بهترین کار این است که علی اکبر طاهری و حسین هدایتی همین امروز سریعا به ترکیه بروند و با توجه به رابطه خوب با این کشور نظر مساعد باشگاه ریز اسپور را جلب کنند. تنها در این صورت پرسپولیسی ها می توانند از مدت محرومیت طارمی کم کنند.

رفیعی ادامه داد: با اعتراض در دادگاه تجدید نظر نمی توان جلوی اجرای این حکم را گرفت و تنها پرسپولیسی ها می توانند به صورت توافقی محرومیت سرخپوشان را کاهش دهند.

کارشناس حقوقی بین الملل خاطرنشان کرد: در ایران مسوولان باشگاه های لیگ برتری به جای استفاده از کارشناسان حرفه ای از هزینه ها کم می کنند و افرادی را انتخاب می کنند که اطلاعات دقیقی نداردند و به عنوان حقوقدان در جلسات شرکت می کنند و همین موضوع باعث می شود تا مشکلات بزرگی به وجود آید.

وی اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس در آخر باید حکم فیفا را اجرا کند و بهتر است مسوولان باشگاه زودتر به فکر چاره ای باشند و با باشگاه ترکیه ای به توافق برسند تا از این طریق دادگاه تجدید نظر در کاهش مدت محرومیت طارمی و تیم تخفیف قائل شود. مسوولان پرسپولیس نباید فریب افرادی را بخورند که می گویند در مدت یک هفته از طریق دادگاه عالی ورزش این محرومیت را لغو می کنند.

600

کد خبر: 839629

وب گردی

وب گردی