معاون امور مطبوعاتی: تعطیلی اکثرمجلات همشهری تحسین برانگیز است

پیرو اظهارات شهردار تهران؛ حسین انتظامی در توئیتر خود نوشت: «تصمیم شهرداری درتعطیلی اکثرمجلات همشهری، تحسین برانگیز است».

به گزارش ایسکانیوز، محمدعلی نجفی؛ شهردار جدید تهران، روز گذشته؛ جمعه 31 شهریورماه، در مراسمی به وضعیت مجموعه نشریات همشهری اشاره کرد و گفت: اولین دستورکاری که برای این موسسه تعیین شده تهیه گزارش از وضع موجود از همه فعالیت‌های زیرمجموعه‌های همشهری است، زیرا شاهد مشکلات مالی و فرهنگی در این موسسه هستیم که قرار است برطرف شوند.

وی افزود: در تلاشیم تا موسسه وارد رقابت با بخش خصوصی نشود، زیرا اکنون تعداد زیادی نشریه به صورت مجله چاپ می‌کند که به نظرم نه از نظر اقتصادی و نه فرهنگی توجیهی ندارد. امیدواریم این تیم تخصصی ظرف یک ماه آینده گزارش کار لازم را ارائه دهند.

این اظهارات که ایجاد گمانه‌هایی در زمینه تعطیلی یا تجمیع برخی از بخش‌های همشهری در فضای مجازی را به همراه داشته، با پست توئیتری حسین انتظامی، معاون امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همراه شد؛ پیام‌هایی که نشان می‌دهد انتظامی از تعطیلی بخش‌های زاید همشهری استقبال می‌کند.

توئیت‌های حسین انتظامی به شرح زیر است:

تصمیم شهرداری در تعطیلی اکثرمجلات همشهری، تحسین برانگیز است. رقابت غیرخصوصی‌ها با بخش خصوصی، مغایر عدالت رسانه‌ای و اقتصادمقاومتی است. با امید به تسری در بخش های دیگر همشهری مثل آنلاین و استان‌ها و... یا در بخش‌های آزادی اطلاعات شهرداری یا اطلاع‌رسانی یا واگذاری مجله به بخش خصوصی یا...

502

کد خبر: 839645

وب گردی

وب گردی