وکیل طارمی باید پاسخگو باشد/ نبود طارمی سخت است اما غیبت کامیابی‌نیا جبران نمی‌شود/ از الهلال خاطره خوبی داریم

کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وجود طارمی خیلی به تیم کمک می‌کرد ولی من معتقدم نبود هیچ بازیکنی به اندازه کمال کامیابی‌نیا برای پرسپولیس جبران‌ناپذیر نیست. ه

علی انصاریان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد محرومیت 4 ماهه مهدی طارمی و محرومیت باشگاه پرسپولیس از فعالیت در دو پنجره نقل‌وانتقالاتی اظهار داشت: وکیل مهدی طارمی باید در این شرایط پاسخگو باشد. او باید بگوید آن زمان چگونه قرارداد «مهدی» را فسخ کرده که حالا محرومیت و جریمه چند میلیاردی گریبان پرسپولیس را گرفته است.

وی درباره غیبت طارمی در دیدار مقابل الهلال عربستان از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: من اینطور فکر نمی‌کنم که اگر یک بازیکن نباشد، هیچ‌کس نمی‌تواند جای او را پر کند. همه بازیکن‌ها در حد و اندازه‌های خودشان خوب هستند. البته یک بازیکن به واسطه حضور پیاپی در ترکیب، هماهنگی بیشتری با دیگر بازیکنان دارد. هر چند در شرایط خوبی قرار نداریم و قطعا بازیکنان هم از نظر روحی و روانی به‌هم ریخته‌اند اما می‌توانیم از سد الهلال بگذریم.

کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد: البته نبود طارمی برای تیم سخت است و خبر محرومیت پرسپولیس هم شوک بزرگی را به تیم وارد می‌کند. وجود طارمی خیلی به تیم کمک می‌کرد ولی من معتقدم نبود هیچ بازیکنی به اندازه کمال کامیابی‌نیا برای پرسپولیس جبران‌ناپذیر نیست. هیچ بازیکنی در میانه زمین در حد «کمال» وجود ندارد و حیف است که او را مقابل الهلال نداریم.

انصاریان درباره اینکه برخی رسانه‌ها از محرومیت مهدی طارمی در جام جهانی 2018 خبر می‌دهند، تصریح کرد: علی کریمی در ویتنام با داور درگیر شد و حکمی که از ابتدا صادر شد، تا پایان اعتبار داشت. وقتی اعلام شده محرومیت طارمی 4 ماهه است، بیشتر از آن نخواهد بود.

وی در پایان گفت: ما خاطره خوبی از الهلال داریم چون یک بار این تیم را زمانی که من در پرسپولیس بازی می‌کردم، شکست دادیم و به جمع 4 تیم برتر رسیدیم. آن زمان تیمی که سامی الجابر، یوسف الثنیان و محمد الدعیع و ستاره‌های دیگری را داشت. معتقدم تیم برانکو با تمام این مشکلات می‌تواند الهلال را شکست دهد.

604

کد خبر: 839676

وب گردی

وب گردی