ونگر: قوانینی برای جلوگیری از انتقالات نجومی وضع می‌شود

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال معتقد است که در یک سال آینده، اتفاقی رخ خواهد داد که قیمت های نقل و انتقالات را کاهش داده و تنظیم می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز، سرمربی فرانسوی از حامیان قانون فیرپلی مالی یوفاست؛ ولی این قانون عملا نتوانست مانعی در انتقال 222 میلیون یورویی نیمار به پاری سن ژرمن شود و از آن پس ونگر به صف منتقدان پیوست. با این حال او معتقد است که قطعا اقداماتی برای جلوگیری از این انتقالات رخ خواهد داد.

او گفت:" قطعا اتفاقی رخ می‌دهد. این اولین بار است که صدر اعظم آلمان و رئیس یوفا در این رابطه صحبت کرده اند و به نظرم سیاسیون در 12 ماه آینده اقدامی در این زمینه انجام می‌دهند تا نقل و انتقالات را محدود کنند."

ونگر معتقد است که دو راه بیشتر پیش رو نیست، یا قوانین سختگیرانه یا آزاد گذاشتن باشگاه ها. او ادامه داد:" باید یکی از این دو راه را بروید. قانون های مناسب بگذارید یا کاملا آزادش بگذارید. نمی‌توان در آن میان بود و ما در حال حاضر در آن میان هستیم. این موضوع به بعضی باشگاه ها که می‌توانند از لحاظ قانونی کار خود را پیش ببرند سود می‌رساند. این قوانین باید واضح تر و سختگیرانه تر باشند، یا کاملا باز باشند؛ شما بتوانید هر کاری دوست دارید انجام دهید؛ ولی باید رقم پرداختی خود را تضمین کنید."

606

کد خبر: 839739

وب گردی

وب گردی