عملیات کمان 99 ادعای غافلگیری ارتش در اول جنگ را باطل کرد

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش درست در زمانی که دشمن فکر می‌کرد ایران اسلامی را غافلگیر کرده است، عملیات بزرگ 140 فروندی را انجام داد و تمامی پایگاه‌های نظامی دشمن و مناطق استراتژیک وی را مورد حمله قرار داد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام و المسلمین احمد جلیلی صفت، جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در همایش گرامیداشت عملیات‌ کمان 99 (140 فروندی) که در فرماندهی آموزش‌های هوایی شهید خضرایی برگزار شد، با اشاره به اهمیت نیروی هوایی در میان دیگر نیروهای مسلح، اظهار داشت: نیروی هوایی ارتش درست در زمانی که دشمن فکر می‌کرد ایران اسلامی را غافلگیر کرده است، با گذشت کمتر از 12 ساعت از حمله رسمی، عملیات بزرگ140 فروندی را انجام داد و تمامی پایگاه‌های نظامی دشمن و مناطق استراتژیک وی را مورد حمله قرار داد.نیروی هوایی ارتش اولین نیروی وفادار به امام (ره) و انقلاب بود که حماسه 19 بهمن را آفرید و در تسریع پیروزی انقلاب نقش ویژه‌ای داشت.

وی افزود: نیروی هوایی ارتش با اجرای این عملیات در وهله نخست پاسخ آن یاوه‌گویانی که شعار انحلال ارتش را می‌دادند، داد و در مرحله بعد خوابی را که دشمن استکباری برای ایران اسلامی دیده بود را نقش بر آب کرد.
حجت الاسلام جلیلی صفت خاطرنشان کرد: نیروی هوایی ارتش با اجرای این عملیات گسترده تمام معادلات نظامی و سیاسی دشمن بعثی و ایادی استکبار را بر هم ریخت.
جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بیان کرد: نیروی هوایی از اولین روز جنگ تحمیلی تا آخرین روز همواره به عنوان یک نیروی قدرتمند پشتیبان و مدافع نیروهای دیگر حضور داشته و در برابر دشمن که در روز نخست جنگ 400 جنگنده در اختیار داشته و در روز آخر با حمایت همه جانبه استکبار جهانی 700 جنگنده مدرن را در اختیار داشته، همواره ایستاده و هیچگاه عقب نکشیده است.
جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: این محفل برای تجلیل از کسانی برگزار شده است که راه امام حسین (ع) را ادامه دادند، آنان با قامتی بلند و استوار جلوی دشمن ایستادند تا ما در برابر دشمن قد خم نکنیم.
وی در پاسخ به یاوه گویی‌های اخیر رئیس جمهور آمریکا گفت: امروز استکبار جهانی وقتی خود را در میدان عمل شکست خورده می‌بیند، رو به فحاشی و توهین می‌آورد و به ملت ما توهین می‌کند در حالی که ملت ایران همچنان پشتیبان و حمایت کننده نظام و ولایت هستند و با بصیرتی که دارند، نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کنند.
حجت الاسلام جلیلی صفت افزود: دشمن سر شهید حججی‌ها را می‌برد و خیال می‌کند که با این کار مدافعان حرم، دست از اعتقاداتشان بر می‌دارند اما ما در ره عشق تمام هستیمان را می‌دهیم. سردار سلیمانی گفت که تا 2 ماه دیگر بساط داعش و تکفیری‌ها برچیده خواهد شد، لذا امروز استکبار جهانی به دنبال توطئه‌های دیگر است.
در این مراسم از پیشکسوتان و شرکت کنندگان در عملیات کمان 99 تجلیل به عمل آمد

704

کد خبر: 839836

وب گردی

وب گردی