جزئیات بیست و ششمین جشنواره دانشجوی نمونه

رئیس سازمان امور دانشجویان با شروع بیست و ششمین جشنواره دانشجوی نمونه توضیحاتی دراین خصوص ارائه داد.

به گزارش ایسکانیوز، به نقل از سازمان امور دانشجویان، مجتبی صدیقی ضمن اعلام فراخوان دور جدید جشنواره دانشجوی نمونه افزود: ثبت نام بیست و ششمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه از نیمه دوم مهرماه آغاز می شود، و تمام دانشجویان متقاضی دانشگاههای دولتی، غیر انتفاعی و پژوهشگاه‌های تابعه دو وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین دانشگاه های، پیام نور و فرهنگیان می‌توانند با مراجعه به سایت www.nemooneh.saorg.ir نسبت به ثبت نام در این جشنواره اقدام کنند.

وی افزود: در سال گذشته، ۳ هزارو ۹۷۹ درخواست در مرحله اولیه ثبت نام داشته که از این بین ۱۳۰۰ درخواست ثبت نهایی شده و جمعا ۱۹۶ نفر در مرحله دانشگاهی به دبیرخانه مرکزی معرفی شدند که ۹۹ نفر آن مربوط به دانشجویان وزارت علوم و ۹۷ نفر دانشجویان وزارت بهداشت بودند که در نهایت ۴۰ نفر به عنوان برگزیدگان مرحله کشوری در اسفند ماه سال گذشته در نهاد ریاست جمهوری با حضور معاون اول ریاست جمهوری مورد تقدیر قرار گرفتند.

رئیس سازمان امور دانشجویان ادامه داد: جشنواره سال ۹۶ که بیست و ششمین دوره رقابت میان متقاضیان این جشنواره است براساس زمان بندی های پیش بینی شده در نیمه دوم مهرماه آغاز و در پایان همین سال با برگزاری مراسم تجلیل به پایان خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: همانند سال های گذشته تمام مراحل ثبت نام و مرحله داوری دانشگاهی و داوری مرحله کشوری در سامانه الکترونیکی انجام می پذیرد، فرایند داوری جشنواره دانشجوی نمونه در دو مرحله دانشگاهی و کشوری برگزار می شود، نخست دانشجویان در سطح دانشگاه به رقابت می پردازند و آن دسته از دانشجویانی که برترین امتیازات را بر اساس آیین نامه و صرف نظر از حد نصاب‌های آن کسب کرده اند به عنوان برگزیدگان دانشگاهی مورد تقدیر دانشگاه قرار می گیرند.

صدیقی افزود: آن تعداد از متقاضیان که شرایط معرفی به مرحله دوم را کسب کنند، به دبیرخانه مرکزی معرفی می شوند جشنواره دانشجوی نمونه در سطح کشور در شش گروه علوم انسانی، فنی و مهندسی، علوم پایه، کشاورزی و دامپزشکی، هنر و علوم پزشکی در مقاطع مختلف انجام می شود که پس از ارزیابی داوران کشوری در نهایت دانشجویان نمونه کشوری انتخاب و معرفی می‌شوند. فرصت ثبت نام در بیست و ششمین دوره جشنواره فقط تا ۳۰ مهرماه است.

کد خبر: 839875

وب گردی

وب گردی