زن 50 ساله از خوشحالی مُرد/ دروازه‌بان کشته شد/دختر 13 ساله ربوده شده با هوشیاری نجات یافت

اخبار حوادث همیشه و در تمامی برهه‌های تاریخ مخاطبان «پَروپاقرصی» داشته و از دهه‌های گذشته تا به امروز همچنان در زُمره پربازدیدترین اخبار قرار داشته است، از سالیان دور نیز تعداد زیادی از خوانندگان، روزنامه را می‌خریدند تا صفحه حوادث آن را بخوانند.

َبه گزارش ایسکانیوز و به نقل از تسنیم،چهار روز قبل که برای خرید از خانه خارج شده بودم، این زن با کمک دو جوان مرا به زور سوار اتومبیل کرد و به یک خانه برد، آنها مرا زندانی کردند و می‌خواستند به چالوس ببرند که در بین راه...

اکنون نیز با حضور خبرگزاریها و سایتهای خبری، هرروزه بخش قابل توجهی از پربازدیدترین اخبار هر رسانه‌ای به اخبار حوادث تعلق می‌گیرد و صفحه حوادث روزنامه‌ها همچنان پربازدید و پابرجاست.

برای بازخوانی حوادث و پرونده‌های جنایی در دهه‌های گذشته به‌سراغ اخبار حوادث یکی از روزنامه‌های کثیرالانتشار کشور در دهه 50 رفتیم و در قالب سلسله گزارشهایی به بازخوانی این پرونده‌ها البته با ادبیات و «قلم حوادث‌نویسی» خاص آن ایام (بدون دخل و تصرف در نحوه تنظیم آن) می‌پردازیم.

در ادامه به بازخوانی حوادث و وقایع جنایی 23 و 24 مرداد 1355 می‌پردازیم.

دختر 13 ساله ربوده شده با یک «آگهی» خود را نجات داد!

دختر سیزده ساله‌ای که در مهرآباد جنوبی توسط زنی به نام راضیه و دو جوان ربوده شده بود، هنگامیکه با اتومبیل او را به چالوس می‌بردند با هوشیاری خاصی خود را از این دام نجات داد.

او تکه‌ای از یک آگهی چاپ شده در روزنامه داخل اتومبیل را که روی آن نوشته شده: کمک کمک، از روزنامه برید و از شیشه اتومبیل بیرون انداخت.

سرنشینان یک اتومبیل دیگر متوجه تکه کاغذی که این دختر از اتومبیل بیرون انداخت، شدند و با خواندن متن بریده روزنامه، جریان را به مأموران اطلاع دادند.

مأموران با داشتن مشخصات اتومبیل در چالوس موفق شدند راضیه و کبری را پیدا کنند ولی دو جوان فرار کرده بودند.

کبری به مأموران گفت: چهار روز قبل که برای خرید از خانه خارج شده بودم، این زن با کمک دو جوان مرا به زور سوار اتومبیل کرد و به یک خانه برد، آنها مرا زندانی کردند و می‌خواستند به چالوس ببرند که در بین راه با این کار توانستم خود را نجات بدهم.

چون دختر را در تهران ربوده بودند، بر اساس شکایت پدر دختر، پرونده‌ای در کلانتری 19 تهران تشکیل شد و راضیه همراه پرونده تنظیمی روانه دادسرای تهران شد.

پرونده توسط بازپرس کشیک دادسرا تحت رسیدگی است.

زن 50 ساله از خوشحالی مُرد

زن پنجاه ساله‌ای به نام زهرا که از سه سال پیش در یک خانه کار می‌کرد هنگام مراجعت افراد خانواده که از مدتی پیش به مسافرت خارج از کشور رفته بودند از شدت خوشحالی دچار شوک شد و به زمین افتاد.

افراد خانواده، زهرا را به بیمارستان رساندند اما پزشک بیمارستان بعد از معاینه زهرا، مرگ او را اعلام کرد.

جسد زهرا جهت تعیین علت مرگ به اداره پزشکی قانونی منتقل و در کالبدشکافی از جسد، علت مرگ وی ناراحتی قلبی منجر به سنکوب اعلام شد.

در بازی فوتبال «دروازه‌بان» کشته شد

فوتبالیست سمیرمی به جای توپ، سر دروازه‌بان تیم مخالف را هدف شوت سنگین خود قرار داد و موجب مرگش شد.

این فوتبالیست که ولی نام دارد و در پست هافبک بازی می‌کند هنگام بازی به جای توپ، اشتباها سر علی‌اصغر دروازه‌بان بیست ساله تیم فوتبال عقاب سمیرم را هدف قرار داد.

براثر این ضربه، دروازه‌بان تیم عقاب از ناحیه سر به شدت صدمه دید و قبل از انتقال به بیمارستان درگذشت.

دیروز جنازه علی‌اصغر با تشریفات قانونی به بستگانش تحویل داده شد.

705

کد خبر: 839959

وب گردی

وب گردی