کشف محموله مواد غذایی قاچاق در سیستان وبلوچستان

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی استان محموله های مواد غذایی قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 210 میلیون ریالی را کشف کردند.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ احمد طاهری روز یکشنبه اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه افراد سودجو در زاهدان اقدام به توزیع مواد غذایی قاچاق در واحدهای صنفی می کنند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی محل انبار مواد غذایی قاچاق شامل کنسروهای تاریخ مصرف گذشته و غیر بهداشتی را شناسایی و در بازرسی از این مکان 20 تن و 281 کیلوگرم انواع مواد غذایی به ارزش یک میلیارد و 210 میلیون ریال کشف کردند.
وی با اشاره به یک عملیات موفق پلیسی دیگر در مهرستان گفت: ماموران انتظامی این شهرستان پس از شناسایی محل تردد قاچاقچیان در یکی از مسیرهای ارتباطی به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو چهار تن برنج و مقدار قابل توجهی البسه قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف و در این رابطه یک قاچاقچی نیز دستگیر شد.
وی با اشاره به معرفی متهم به دستگاه قضایی، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با تنگ کردن عرصه بر افراد سودجو که قصد دارند با وارد کردن کالای قاچاق به سلامت اقتصادی کشور ضربه بزنند به هیچ وجه اجازه جولان نخواهد داد.
به گزارش ایرنا، سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومترمربع (معادل 5/11 درصد مساحت کشور) و 19 شهرستان و بیش از 2 میلیون و 775 هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود.
این استان افزون بر 1100 کیلومتر مرز زمینی و 310 کیلومتر مرز دریایی با کشورهای پاکستان، افغانستان و حوزه دریای عمان دارد.

902/900

کد خبر: 840077

وب گردی

وب گردی