انتصاب سرپرست دانشکده ادبیات و علوم انسانی واحد کرمان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با صدور حکمی، دکتر سنجر ساجقه را به عنوان سرپرست دانشکده ادبیات و علوم انسانی این واحد منصوب کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه ازاد اسلامی واحد کرمان؛ با حکم دکتر منظری توکلی؛ سرپرست دانشکده ادبیات و علوم انسانی واحد کرمان منصوب شد

جناب آقای دکتر سنجر سلاجقه

بااهدای سلام و تحیات

بنا به پیشنهاد معاون محترم آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد و نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی، به موجب این حکم بعنوان سرپرست دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان منصوب می شوید.

امید است با توکل به خداوند متعال و با صداقت کاری، امانت داری و قانونمندی در انجام امور محوله موفق باشید.

دکتر حمد الله منظری توکلی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان

همچنین دکتر منظری توکلی در نامه ای جداگانه، ضمن موافقت با استعفای دکتر داریوش کاظمی ریاست سابق دانشکده ادبیات و علوم انسانی واحد کرمان، از زحمات و تلاش های وی در دوران مسئولیت در این دانشگاه قدردانی کرد.

گفتنی است دکتر سنجر سلاجقه دکتری مدیریت دولتی و دانشیار گروه مدیریت دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحدبا حکم دکتر منظری توکلی؛ سرپرست دانشکده ادبیات و علوم انسانی واحد کرمان منصوب شد - دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان

کرمان است و سابقه مدیر گروهی رشته های مختلف مدیریت در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه های معتبر کشور رادرکارنامه دارد.

از جمله سوابق پژوهشی وی میتوان به چاپ بیش از ۱۰ عنوان کتاب در زمینه های مختلف مدیریتی و همچنین چاپ بیش از ۱۰۰ مورد مقالات گوناگون در مجلات معتبر داخلی و خارجی اشاره کرد.

کد خبر: 840350

وب گردی

وب گردی