فاتح و زنگا افتخاری را ببینند پشیمان می شوند!/هوادارن استقلال امروز متوجه می شوند رحمتی چرا از تیم ملی کنار گذاشته شد

عضو کمیسیون امنیت ملی و فراکسیون ورزش مجلس گفت: حق پخش تلوزیونی خواسته مردم است و کمیسیونی برای پیگیری این موضوع در مجلس شکل گرفته است.

محمد جواد نوبندگانی عضو کمیسیون امنیت ملی و فراکسیون ورزش مجلس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز،در رابطه با وضعیت حق پخش تلوزیونی گفت: به هر حال باید این موضوع رفع شود؛ اقشار مختلف اجتماع خواستار پرداخت حق پخش تلوزیونی به باشگاه ها هستند، در مجلس نیز کمیسیونی به سرپرستی محمد رضا تابش برای رسیدگی به همین موضوع شکل گرفته است.

وی در ادامه افزود: البته باشگاه ها هم باید به فکر راه های مختلف درآمدزایی باشند، همانگونه که مشاهده می کنید در دنیا باشگاه هایی مانند پاریس سن ژرمن از طریق فروش پیراهن نیمار سود فراوانی را به دست آورد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و فراکسیون ورزش مجلس در رابطه با گزینه های خارجی که نام آن ها برای سرمربی گری استقلال مطرح می شود نیز در حالی که می خندید گفت: والتر زنگا و فاتح تریم با دیدن افتخاری از انتخاب خود پشیمان خواهند شد.

نوبندگانی در پایان کی روش را به عنوان یک وجه تمایز در فوتبال ایران دانست و تکمیل کرد: کی روش مبارزه با بازیکن سالاری را در فوتبال جا انداخت؛ هواداران استقلال امروز متوجه می شوند که رحمتی آن زمان به چه دلیلی از تیم ملی کنار گذاشته شد.

606

کد خبر: 840422

وب گردی

وب گردی