بازداشت راننده متخلف سرویس دانش آموزان شهر کرمان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کرمان گفت: دادستانی تمامی مقصران این حادثه را تحت تعقیب قضایی قرار داده است.

به گزارش ایسکانیوز، دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کرمان در خصوص آخرین جزئیات حادثه تصادف مینی بوس دانش آموزان در شهر کرمان گفت: دادستانی به عنوان مدعی العموم به این مساله ورود کرده و تمامی مقصران این حادثه که با قصورو کوتاهی عامل بروز این حادثه شده اند را تحت تعقیب قضایی قرار داده است.

سالاری در جلسه شورای قضائی مجتمع 22بهمن که با حضور رییس کل دادگستری استان کرمان برگزار گردید، اظهار داشت: تحقیقات اولیه حکایت از ان دارد که وسیله نقلیه استفاده شده فاقد مجوز سرویس مدارس بوده است و در حال حاضر راننده متخلف بازداشت شده است.

این مقام قضائی خاطرنشان ساخت:مسئولان ذی ربط آموزش وپرورش در این خصوص به دادسرای عمومی وانقلاب کرمان احضار شده اند.

سالاری گفت: ظهر روز گذشته یک دستگاه مینی بوس به علت نقص فنی در سیستم ترمز با یک دستگاه نفت کش که از شرکت نفت به مقصد جایگاه سوخت خیابان شهاب کرمان بارگیری شده بوده است برخورد می نماید.

وی تصریح کرد:در مجموع در این حادثه 7نفر از دانش آموزان به صورت سرپایی در محل حادثه معاینه وترخیص می شوند و 4نفر دیگر به علت شکستگی دست وپا و پارگی لب به بیمارستان منتقل می شوند.

این مقام قضائی اظهار داشت:خودروی استفاده شده برای حمل دانش آموزان یک دستگاه مینی بوس بنز مدل سال 62بوده است که به عنوان جایگزین سرویس اصلی مدرسه استفاده شده است

901

کد خبر: 840493

وب گردی

وب گردی