افزایش 10 درصدی غذای دانشجویان

صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با ارسال بخشنامه‌ای به روسا و معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها، مراکز و موسسات  آموزش عالی قیمت غذای دانشجویی در سال تحصیلی 96-97 را اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز، در این بخشنامه ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی جدید آمده است که با توجه به پیشنهاد دبیران مناطق ده‌گانه، معاونان دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور در نشست سراسری شهریور 96 و تاکید روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در اجلاس 27 و 28 شهریور 96 و همچنین با موافقت کمیسیون دائمی هیات امنای صندوق رفاه دانشجویان و سرپرست وزارت علوم قیمت غذای دانشجویی با حدود ده درصد افزایش نسبت به سال تحصیلی گذشته اعلام می‌شود.

گفتنی است، طبق این بخشنامه قیمت ناهار و شام در انواع غذای کم هزینه 8 هزار و 600 ریال، در انواع غذای متوسط هزینه 12 هزار و 500 ریال و انواع غذای پر هزینه 14 هزار ریال است.

صندوق رفاه دانشجویان برای صبحانه 7 هزار ریال مصوب کرده است و قیمت غذای دانشجویی برای دانشجویان شاغل به تحصیل در سنوات غیر مجاز و برای دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیر دولتی و غیر انتفاعی از 27 هزار و 500 ریال تا 38 هزار و 500 ریال در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است انواع غذای دانشجویی کم‌هزینه، متوسط هزینه و پر هزینه از طریق شورای معاونان مناطق به دانشگاه‌های منطقه اعلام خواهد شد.

منبع: فارس

کد خبر: 840522

وب گردی

وب گردی