نتیجه دوره‌های کاردانی دانشگاه علمی‌کاربردی اعلام شد

فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی کد رشته ‌محل‌های پذیرش دوره‌ کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ‌کاربردی منتشر شد.

به گزارش ایسکانیوز، حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی کد رشته ‌محل‌های پذیرش دوره‌ کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ‌کاربردی سال تحصیلی 97 - 1396 بر روی سایت سازمان سنجش منتشر شد.

وی افزود: از تعداد 116 هزار و 619 نفر که در این دوره ها ثبت نام کرده بودند تعداد 107 هزار و 446 نفر به عنوان پذیرفته نهایی معرفی شدند.

توکلی خاطرنشان کرد: از این تعداد پذیرفته شده، تعداد 35 هزار و 648 نفر معادل 33.18 درصد افراد زن و تعداد 71 هزا و 798 نفر معادل 66.82 درصد مرد هستند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش اظهار داشت: گزینش هر یک از رشته‌های تحصیلی گروه‌های آموزشی مختلف در پذیرش ‌این دوره‌ها از بین داوطلبانی که حدنصاب لازم را احراز کرده‌اند، براساس اولویت کدرشته‌ محل‌های انتخابی ‌و ظرفیت‌های‌ تخصیص داده شده به هر سهمیه، گزینش انجام و فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان در هر کدرشته محل استخراج شده است.

وی در گفتگو با خبرگزاری فارس ادامه داد: پذیرفته ‌شدگان لازم است از امروز دوشنبه 3 مهرماه 96 برای اطلاع از تاریخ دقیق ثبت‌نام و انتخاب واحد به سایت جامع آموزشی دانشگاه جامع علمی –کاربردی به نشانی اینترنتی www.edu.uast.ac.ir مراجعه و در روزهای تعیین شده با در دست داشتن مدارک مندرج در بند «ب» و با توجه به کدرشته محل قبولی به نشانی تعیین شده در جدول شماره (4) دفترچه راهنمای پذیرش مراجعه کنند.

کد خبر: 840526

وب گردی

وب گردی