فرماندارعسلویه: اصلی‌ترین نیاز شهروندان امنیت است

فرماندار شهرستان عسلویه گفت: جرایم خشن در عسلویه با توجه به شرایط ویژه این شهرستان در نیمه نخست امسال با تدابیر اندیشیده شده و مشارکت همه جانبه مردم کاهش یافته است.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالله نادری ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه دادستان شهرستان عسلویه جایگاه امنیت در توسعه و پیشرفت را بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و اظهار داشت: امنیت شهرستان عسلویه موضوع بسیار مهمی است واصلی‌ترین نیاز شهروندان امنیت است چرا که بدون امنیت زندگی معنایی ندارد و برای برقراری نظم و امنیت علاوه بر دستگاه‌های متولی امر مردم نیز باید مشارکت داشته باشند.

رئیس شورای تامین شهرستان عسلویه باورهای مردم را امنیت ساز و عامل بازدارنده ناهنجاری‌های اجتماعی دانست وافزود: برای پیشگیری از بروز مسائل امنیتی باید فرهنگ عمومی همکاری و تعامل مردم و مسئولان تقویت شود.

وی با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های امنیت بیان کرد: شورای تامین شهرستان عسلویه باید به تمام ابعاد امنیت شهرستان توجه کند تا مردم در کمال آرامش به فعالیت بپردازند.

نادری ضریب امنیتی شهرستان عسلویه را بسیار مطلوب عنوان کرد و گفت:امنیت مناسب حاکم بر شهرستان عسلویه حاصل همکاری مردم وهماهنگی اعضای شورای تامین است که با وجود شرایط ویژه شهرستان عسلویه شاهد کمترین جرایم خشن در مقایسه با سایر شهرستان‌های استان هستیم .

فرماندار شهرستان عسلویه از کاهش جرایم خشن در این شهرستان خبرداد و تصریح کرد: جرایم خشن در عسلویه با توجه به شرائط ویژه این شهرستان در نیمه نخست امسال با تدابیر اندیشیده شده و مشارکت همه جانبه مردم کاهش یافته است.

وی، عملکرد دستگاه قضایی و شهنیایی دادستان سابق شهرستان عسلویه را قابل تقدیر دانست و گفت: دادستان شهرستان عملکردی خوب ونگاهی دلسوزانه داشته است و با تدبیر خود بسیاری از مسائل و مشکلات این منطقه برطرف و از بروز برخی از مشکلات پیشگیری شد.

در این مراسم با معرفی خدری به عنوان دادستان جدید شهرستان عسلویه از خدمات شهنیایی قدردانی شد.

900

کد خبر: 840571

وب گردی

وب گردی