الهلالی‌ها کارشکنی را آغاز کردند/ بلیت یک میلیون تومانی برای دیدار پرسپولیس!

مسئولان باشگاه الهلال عربستان مطابق عادت دیرینه خود کارشکنی‌هایی را در آستانه دیدار فردای این تیم مقابل پرسپولیس آغاز کرده‌اند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حمیدرضا گرشاسبی و جعفر کاشانی عضو و رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس امروز به دبی رفتند و به اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در امارات ملحق شدند.

* اعضای تیم پرسپولیس پس از حضور در ابوذبی در اتاق‌های خود مشغول استراحت شدند و قرار است در ساعت ۲۰ به وقت محلی آخرین تمرین خود پیش از بازی با الهلال را برگزار کنند.

* تعدادی از ایرانیان مقیم ابوظبی با حضور در هتل گرند میلینیوم این شهر با بازیکنان و مربیان تیم پرسپولیس عکس یادگاری گرفتند.

* مسئولان باشگاه الهلال عربستان به عنوان میزبان دیدار فردا از حالا کارشکنی‌های خود را نسبت به پرسپولیسی‌ها آغاز کردند و در خیلی از موارد همکاری‌های لازم را با مسئولان باشگاه پرسپولیس انجام نمی‌دهند.

* مسئولان باشگاه الهلال به عنوان میزبان بازی فردا قیمت بلیت جایگاه ویژه ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی را هزار درهم معادل یک میلیون و ۷۰ هزار تومان اعلام کردند.

* اقدامات کارشکنانه مسئولان الهلال باعث شده که حتی برخی از مسئولان باشگاه پرسپولیس فعلاً بلیتی برای حضور در استادیوم نداشته باشند.

* چند بازیکن تیم پرسپولیس کفش‌های جدید خود را برای بازی فردا دریافت کردند و در بازی با الهلال با کفش‌های جدید خود بازی خواهند کرد.

* آخرین تمرین تیم الهلال در زمین اصلی با اعلام سرمربی این تیم پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

دیدار تیم‌های الهلال و پرسپولیس فردا از ساعت ۲۰ به وقت محلی در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی با قضاوت داور کره‌ای برگزار خواهد شد.

604

کد خبر: 840578

وب گردی

وب گردی