رشد ۷ درصدی پیک مصرف کشور/ باید بعد مدیریتی در عرصه صنعت برق تقویت شود

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: امسال در بدبینانه ترین شرایط رشد ۷ درصدی را شاهد بودیم که بیانگر یک رشد مناسب در این صنعت است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز ؛ آرش کردی مدیر عمل شرکت توانیر در نخستین همایش مدیران آینده صنعت برق کشور با بیان اینکه در ۱۰ سال گذشته دیدگاه مدیریتی وجود نداشت گفت: بنابراین از سال ۹۳ شورایعالی اداری مصوبه ای را تصویب کرد که بحث شایستگی مدیران مورد توجه قرار گرفت تا جاییکه در سال ۹۶ این موضوع به صورت جدی دنبال می شود.
او تصریح کرد: انتخاب مدیر در صنعت برق بر اساس شایستگی های لازم صورت می گیرد به طوری که در بخشهای مختلف صنعت برق ۷۰ مدیر برجسته مشغول فعالیت هستند.
کردی با اشاره به اینکه شناخت و ظرفیت یکی از متدها و روش های مهم در این بخش است گفت: بنابراین بازهم نیازمند برنامه های اصولی در این عرصه هستیم.
مدیرعامل شرکت توانیر افزود:عبور از پیک مصرف برق در سال جاری یکی از موضوعات مهم بوده است که این امر مهم هر سال برای صنعت برق اتفاق می افتد. اگر تدابیر مدیریتی در این صنعت وجود نداشت بی شک نمی توانستیم از این موضوع عبور کنیم.
کردی تاکید کرد: امسال در بدبینانه ترین شرایط رشد ۷ درصدی را شاهد بودیم که بیانگر یک رشد مناسب در این صنعت است.
او تصریح کرد: اگر بعد مدیریتی قوی در این بخش وجود نداشت نمی توانستیم رکورد تولید پایدار و ثبت ۹۸.۵ درصد را رقم بزنیم. مدیریت مصرف در کشور دارای یک رشد خوب بوده و بدون خدشه برای مردم ارائه خدمات دادیم به طوری که ۴ هزار و ۵۰۰ مگاوات مصرف بوده است.
402

کد خبر: 840690

وب گردی

وب گردی