«ساعت پنج عصر» هیچ نیازی به «گیشه» شبکه جِم ندارد

روابط عمومی «ساعت پنج عصر» همکاری عوامل این پروژه با شبکه های ماهواره ای فارسی زبان را برای پخش آنونس های فیلم تکذیب کرد و ضمن رد هر گونه ارتباط با شبکه های ماهواره ای، این اقدام خودسرانه گردانندگان جِم را تقبیح کرد.

به گزارش ایسکانیوز، روابط عمومی فیلم مدیری اعلام کرد: ما در آخرین هفته های اکران «ساعت پنج عصر» قرار داریم و طی بیش از دو ماه گذشته که فیلم روی پرده بود، حمایت کاملی از سوی رسانه ها و به ویژه صدا و سیما در قبال فیلم را شاهد بودیم که همین اقدامات هم خوشبختانه موجب شد تا فیلم به مرز 10 میلیارد فروش نزدیک شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در واقع ما هیچ نیازی به تبلیغات فیلم در شبکه های ماهواره ای نداشتیم و برنامه مذکور بدون اطلاع و هماهنگی ما از شبکه جم در حال پخش است که قطعاً رضایتی به این حرکت نداریم و امیدواریم پخش آن به سرعت متوقف شود. این مسئله را به مسوولان وزارت ارشاد هم اعلام کرده ایم و امیدواریم تا در آخرین مقطع اکران هم حاشیه های منفی گریبانگیر فیلم نشود.

به گزارش ایسکانیوز، «ساعت5 عصر» داستان یک روز مهرداد پرهام (سیامک انصاری) وکیل دادگستری است که باید برای پرداخت قسط بانکی تا راس ساعت ۵ خود را به شعبه بانک برساند تا خانه اش را از مصادره شدن توسط بانک نجات دهد و در این میان اتفاقات زیادی برای او می‌افتد که روند داستان را شکل می‌دهد و هر کدام نشانگر معضلات اجتماعی و ناهنجاری‌هایی است که هر روزه ما با آنها سر و کار داریم.

سیامک انصاری، مهران مدیری، آزاده صمدی، نگین معتضدی، امیر جعفری، رسول نجفیان، پانته آ سیروس بازیگران ایم فیلم سینمایی هستند.

ساعت ۵ عصر در نخستین روز اکران بیش از ۷۰۰ میلیون تومان فروش داشت و در کمتر از یک هفته، به عدد ۲میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در جدول فروش فیلم‌های در حال اکران رسید. پس از ۸ هفته اکران، مجموع فروش این فیلم به ۹ میلیارد تومان است.

503

کد خبر: 840787

وب گردی

وب گردی