نامه انتقادی بسیج دانشجویی خطاب به لاریجانی، علی عسکری و امامی کاشانی

بسیج دانشجویی هشت دانشگاه بزرگ تهران در نامه ای با انتقاد از آقایان لاریجانی، علی عسکری و امامی کاشانی بدلیل حضور در کنار یکی از سران فتنه تاکید کرد: از شما که در کسوت مسئولیت ارشد در کشور باید ضامن حقوق ملت ایران باشید، انتظار چنین تسامحی با ناقضان حقوق اساسی مردم نمیرفت و نیاز است ضمن عذرخواهی از ملت شریف ایران، از ظالمان در حق ملت ایران اعلام برائت نمایید.

به گزارش ایسکانیوز، بسیج دانشجویی هشت دانشگاه بزرگ تهران خطاب به آقایان لاریجانی، علی عسکری و امامی کاشانی به شرح زیر است:

حضرات آقایان لاریجانی ، علی عسکری و امامی کاشانی
رییس محترم مجلس، رییس محترم صداوسیما و عضو محترم مجلس خبرگان رهبری

سلام علیکم
اخیرا تصاویری از حضور جنابان عالی در مجلسی در مجاورت یکی از سران فتنه رسانه ای شده است. گویا فراموش کرده اید که چشم پوشی از ظلم ظالم مساوی شراکت در ظلم اوست؛ در اینجا لازم است بار دیگر ظلم فتنه گران و خواص حامی آنها را به شما یادآوری کنیم؛ همین آقایان بودند که به نظام مقدس جمهوری اسلامی -که حفظ آن طبق کلام امام مستضعفین ره از حفظ جان حضرت ولیعصر عج هم واجبتر است- تهمت وقیحانه تقلب 11 میلیونی زدند، دشمن جهانخوار خارجی یعنی آمریکا را تشجیع به اعمال فشار همه جانبه اقتصادی علیه هموطنان خود کردند، حامیان آنها پرچم باعبدالله الحسین ع را در روز عاشورا به آتش کشیدند و آن بسیجی مظلوم را در ملا عام برهنه کرده و کتک زدند و در نهایت شیرینی مشارکت 85 درصدی ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری را با اغتشاش و آشوب و قتل شماری از هموطنان، در کام ملت ایران تلخ کردند.

حضرات آقایان ، صریحا خدمتتان عرض میکنیم:
از شما که در کسوت مسئولیت ارشد در کشور باید ضامن حقوق ملت ایران باشید، انتظار چنین تسامحی با ناقضان حقوق اساسی مردم نمیرفت و نیاز است ضمن عذرخواهی از ملت شریف ایران، از ظالمان در حق ملت ایران اعلام برائت نمایید. شایسته است در همین روزها به دیدار یکی از خانواده های شهدای فتنه بروید و از پدر و مادر و بازماندگان شهید دلجویی کنید.
والسلام علی من اتبع الهدی


بسیج دانشجویی دانشگاه تهران
بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف
بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر طوسی
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی علوم تحقیقات
بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق
بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما

کد خبر: 840892

وب گردی

وب گردی