سقوط دانشجوی دانشگاه آزاد واحد شیروان از داربست

دانشجوی ترم یک کارشناسی رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان درحالی که در یکی از هیئت های عزاداری امام حسین(ع) در شهر مشهد خدمت می کرد در اثر حادثه سقوط از داربست، جان خود را از دست داد.

به گزارش ایسکانیوز، دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان، شب گذشته درحالی که در یکی از هیئت های عزاداری امام حسین(ع) در شهر مشهد خدمت می کرد در اثر حادثه سقوط از داربست، جان خود را از دست داد.
رضا محمدی باجگیران که دانشجوی ترم یک کارشناسی رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان بود، جزو دانشجویان فعال مذهبی بوده و همواره در نماز جماعت حضور فعال داشت.
در پی درگذشت دانشجوی واحد شیروان دکتر ابوالفضل فرهادی در پیامی همدردی خود با خانواده مرحوم را ابراز کرده است. متن پیام به این شرح است؛

بازگشت همه به سوی اوست
مرحوم رضا محمدی باجگیران، دانشجوی محترم رشته کارشناسی مدیریت بازرگانی واحد شیروان است که در هیات عزاداری و در حال خدمت به تکیه آقا امام حسین(ع) در شهر مشهد و در حالیکه دلش مملو از عشق به این خاندان بود بطور ناگهانی دچار حادثه شده و دارفانی را وداع گفت.
داغ از دست دادن این عزیز بزرگوار برای دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی شیروان بسیار سنگین است و بدین وسیله پیام همدردی خود را با خانواده آن مرحوم اعلام می کند.
روحش شاد و یادش گرامی باد.

کد خبر: 840945

وب گردی

وب گردی