افرادی مانند برجی سفیر واقعی ایران هستند

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی، گفت: افرادی مانند رضا برجی سفیران واقعی و همچنین چشم و گوش  جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، محسن مومنی شریف عصر امروز سه شنبه 4 مهر در مراسم تجلیل از 35سال تلاش رضا برجی در عرصه عکاسی و سینمای مستند در فرهنگسرای رسانه درباره شخصیت و فداکاری های رضا برجی عکاس برجسته کشور، اظهار کرد: به دلیل 30سال دوستی با رضا برجی شناخت دقیقی نسبت به او دارم. اخلاص، جوانمردی، فداکاری و معرفت از بارزترین ویژگی های رضا برجی است.


وی با اشاره به اینکه رضا برجی یک سردار یا سرباز رسانه ای است، گفت: یعنی تصمیم هایش همواره در جهت حفظ منافع انقلابی است. او بیشتر از سی سال در دل بحران ها فعالیت می کند و توانسته همیشه ندای مظلومیت در هر جای دنیا را به همگان نشان داده است.


رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی به قدرت رسانه ها در نشان دادن پیروزی ها و رشادت های رزمندگان اشاره کرد و افزود: متاسفانه برخلاف عملکرد نظام سلطه در استفاده از قدرت رسانه در میدان های نبرد، ما در عرصه بسیار ضعیف هستیم. لازم است برای تمام اقدامات سیاسی و اقتصادی. از قدرت رسانه ها استفاده کنیم و رشادت و پیروزی های پنهان را به این واسطه نشان مردم دهیم.

وی برجی را از مهم ترین دارایی های جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد: افرادی مانند برجی که با نظام سلطه مخالفت می کنند، از مهم ترین دارایی های ما در عرصه رسانه هستند. اینگونه افراد دیده بانان صادق جمهوری اسلامی هستند که حرفشان میان مردم و مدیران سند است.

مومنی شریف خاطر نشان کرد: افرادی مانند برجی سفیران واقعی و همچنین چشم و گوش جمهوری اسلامی هستند.

در ادامه مراسم رضا برجی عکاس و فیلمساز مستند انقلابی با ایراد خاطراتی از سختی های 35فعالیت خود، اظهار کرد: در فیلم بدافشان که مجروح شدم توانستم مشکلات رزمندگان و شکنجه های اسیران را نشان دادم و برای ساخت این فیلم حتی نتوانستم به مراسم خاکسپاری دوست گرانقدرم شهید آوینی به ایران بیایم اما با پخش این فیلم ایران توانست امتیازاتی را بدست آورد که بسیاری به من گفتند که با این فیلم 30دقیقه ای حق رزمندگان و شهدا را پس گرفتم. با شنیدن این جمله حس عجیبی به من دست داد که پس از آن دیگر نتوانستم در مقابل ظلم در هرجای دنیا سکوت کنم.

وی ادامه داد: در این 35 سال هر آنچه را که در توان داشتم انجام داده ام و اگر بازهم به گذشته برگردم همین کارها را انجام می دهم چرا که سعی کردم چیزی در این عرصه کم نگذارم.

این عکاس انقلاب و دفاع مقدس، افزود: اربعین امسال می خواهم کاری انجام دهم که برای اباعبدالله است و خدا را به خون اباعبدالله قسم می دهم که تمام کارها را از من بپذیرد چرا که من در مقابل افرادی مانند رزمندگان حزب الله و مدافعان حرم فقیر و بی دفاع بودم.

503

کد خبر: 840981

وب گردی

وب گردی