برخورد یک دستگاه تریلی با یک پراید،خانه 2 طبقه را تخریب کرد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه برخورد یک دستگاه تریلر با 2 خودرو خبر داد و گفت: در اثر این تصادف دیوار یک خانه 2 طبقه در فرمانیه تخریب شد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسکانیوز، درباره جزئیات این حادثه گفت: شب گذشته یک دستگاه تریلر با یک دستگاه خودرو پراید و یک دستگاه سانتافه که در کنار خیابان پارک بودند، برخورد کرد.

وی ادامه داد: این حادثه در 23:35 شب گذشته به سامانه 125 اعلام شد و به دنبال آن ماموران 3 ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات ایمنی لازم به محل حادثه واقع در خیابان فرمانیه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند، مشاهده کردند یک دستگاه تریلر که دارای بار آهن و میلگرد بود با یک دستگاه خودرو پراید و یک دستگاه سانتافه که در کنار خیابان پارک بودند، برخورد کرده و به دنبال آن نیز دیوار یک خانه ۲ طبقه نیز تخریب کرده بود.

وی افزود: آتش نشانان در طی عملیات های خود موفق شدند راننده تریلر که در خودرو محبوس و دارای مصدومیت شدید شده بود را نجات دهند. خوشبختانه در این حادثه دیوار خانه تخریب شد، اما در نقطه‌ای که تریلر با دیوار برخورد کرده بود، فردی در خانه حضور نداشته است.

ملکی تاکید کرد:عملیات آتش نشانان پس از خارج کردن راننده کامیون از خودرو در 02:33 بامداد به پایان رسید.

706

کد خبر: 841053

وب گردی

وب گردی