پیروی از خط ولایت از آموزه‌های قیام عاشورا است

فرمانده انتظامی استان ایلام پیروی از خط ولایت را از آموزه‌های قیام عاشورا خواند و گفت: دوری و فاصله گرفتن از ولی‌فقیه زمان ،کشور را در مسیر گمراهی و نابودی قرار خواهد داد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار نورعلی یاری گفت: تمام تدابیر لازم برای برگزاری عزاداری امام حسین(ع)، در ایام محرم در استان اندیشیده شده است و در مرز مهران تدابیر انتظامی و پلیسی برای خروج و ورود مسافران و زائران عتبات عالیات اندیشیده شده اما هرگونه تردد از مرز بین‌المللی مهران فقط با گذرنامه و ویزا صورت می‌گیرد و در غیر این صورت ممانعت به عمل می‌آید.

وی بابیان اینکه ارائه خدمت بیشتر به زائران عتبات عالیات همکاری همه دستگاه‌های را می‌طلبد، افزود: نیروی انتظامی آمادگی کامل برای تأمین امنیت زائران را دارد .

فرمانده انتظامی استان ایلام امربه‌معروف و نهی از منکر را درس واقعی قیام عاشورا خواند و گفت: عمل به این فریضه واجب باید سرلوحه کار همه دستگاه‌ها و متولیان امر قرار گیرد .

یاری با تأکید بر تأثیر شگرف قیام حسین(ع) بر انقلاب اسلامی گفت: اگر نهضت حسینی نبود امروز انقلاب اسلامی با این اقتدار وجود نداشت.

وی پیروی از خط ولایت را از آموزه‌های قیام عاشورا خواند و تصریح کرد: دوری و فاصله گرفتن از ولی‌فقیه زمان ،کشور را در مسیر گمراهی و نابودی قرار خواهد داد.

یاری با اشاره به اینکه آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت مراسم‌های عزاداری سرور و سالار شهیدان در سطح استان وجود دارد اضافه کرد: نیروی انتظامی همگام با پویش عظیم مردمی و با بسیج همه امکانات و نیروهای خدوم به برقراری نظم و امنیت مراسم‌های این ایام با مشارکت مردم اقدام خواهد کرد.

901

کد خبر: 841079

وب گردی

وب گردی