تدارک تمهیدات ترافیکی پلیس راهور در روزهای محرم

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه وبویراحمد از تمهیدات ترافیکی پلیس راهور درروزهای محرم به ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی در استان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ اسماعیل خوشوقت گفت: در ایام ماه محرم، پلیس راهنمایی و رانندگی استان در خدمت عزاداران حسینی بوده و برای تمامی محل‌های مهم عوامل راهنمایی و رانندگی پیش بینی شده است.
وی از مسئولان دسته جات عزاداری خواست: با پلیس راهنمایی و رانندگی طبق روال سالهای گذشته همکاریهای لازم را داشته باشند تا در شهرهای استان تراکم ترافیکی ایجاد نشود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه وبویراحمد به شهروندانی که قصد شرکت در مراسم عزاداری را دارند توصیه کرد: به هیئت های مذهبی نزدیک محل سکونت خود مراجعه و حتی المقدور از تردد با وسایل نقلیه شخصی و ورود به مسیرهای دارای محدودیت ترافیکی جداً خودداری کنند.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، سرهنگ اسماعیل خوشوقت همچنین تاکید کرد: از سوارکردن وانتقال عزاداران با کامیون و وانت جدا خودداری و از وسایل نقلیه اتوبوس ومینی بوس استفاده شود.
وی ادامه داد:از عموم مردم درخواست داریم از توقف زیاد به همراه خودرو در معابر به خصوص مقابل حسینیه‌ها خودداری و مسیرها را برای حرکت سایر دسته‌ها و خودروهای عبوری خصوصا اتومبیل‌های امدادی مسدود نکنند.

902/900

کد خبر: 841132

وب گردی

وب گردی