بازیکنان استقلال کم‌کاری نکردند، سیستم منصوریان جواب نداد/ هیأت مدیره بدش نمی‌آید با مک‌درموت ادامه دهد

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال گفت: هم منصوریان تمام تلاش خود را به کار گرفت و هم بازیکنان با همه توان بازی کردند اما تاکتیک منصوریان جواب نداد.

علی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل سپیدرود در هفته هشتم لیگ برتر اظهار داشت: بازیکنان استقلال در دیدارهای گذشته به خاطر علیرضا منصوریان استرس داشتند که تیم نتیجه بگیرد تا فشار از روی سرمربی تیم برداشته شود اما همین مسئله استرس بیشتری به آنها وارد می‌کرد. پس از جدایی منصوریان، این استرس از روی تیم برداشته شد. هر چند استقلال می‌توانست بهتر بازی کند ولی همین که بدون استرس بازی کرد، اتفاق خوبی بود.

وی درباره اینکه گفته می‌شود بازیکنان استقلال به طرز مشکوکی پس از منصوریان، خوب بازی کردند، گفت: فکر نمی‌کنم بازیکنان استقلال کم‌کاری کرده باشند چون با این کار خود را خراب می‌کنند. هم منصوریان تمام تلاش خود را به کار گرفت و هم بازیکنان با همه توان بازی کردند اما تاکتیک منصوریان جواب نداد و بازیکنان در سیستم او نتوانستند کارایی داشته باشند.

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال درباره انتخاب میک مک‌درموت، دستیار ایرلندی منصوریان به عنوان سرمربی موقت و احتمال حضور او روی نیکمت آبی‌پوشان پایتخت تا پایان فصل، گفت: با توجه به قراردادی که با منصوریان بسته شده، هیأت مدیره باشگاه تلاش می‌کند با مک‌درموت فصل را به پایان ببرد. استقلال از نظر مالی توان جذب مربی خارجی خوب آن هم در این مقطع زمانی را ندارد. مک‌درموت با استقلال قرارداد دارد و هیأت مدیره بدش نمی‌آید با او ادامه دهد. اگر قرار است مربی خارجی بیاورند، باید مربی بزرگی بیاورند که نه تنها در لیگ برتر، بلکه در آسیا هم دوباره استقلال را در قامت یک مدعی مطرح کند.

604

کد خبر: 841137

وب گردی

وب گردی