14 نشست‌ و کارگاه تخصصی در هفته ملی کودک

هم‌زمان با هفته ملی کودک 13 نشست تخصصی و یک کارگاه در حوزه‌‌های مختلف با حضور کارشناسان و متخصصان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز از امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شش نهاد فعال در حوزه‌ی کودک و نوجوان و اداره کل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری از 12 تا 21 مهر پذیرای مربیان، فعالان حوزه‌ی کودک و نوجوان و علاقه‌مندان حضور در نشست‌های تخصصی هفته‌ی ملی کودک هستند.

«کودک و قهرمانان دینی»، «ویژگی‌های خانواده‌ی معیار در قرآن»، «لزوم آشنایی کودکان با ارزش‌های محیط زیست و میراث فرهنگی»، «نقش انیمیشن در سلامت روانی کودکان»، «علوم و فن‌آوری‌های شناختی»، «اهمیت فرهنگ سازی در استفاده از محصولات فرهنگی ایرانی»، «مفهوم کودکی در عصر حاضر» عنوان نشست‌هایی است که از سوی اداره کل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از دوازدهم تا بیستم مهر برگزار خواهد شد.

همچنین قرار است با مشارکت کانون شش نشست از سوی شورای کتاب کودک، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن تصویرگران، انجمن نویسندگان کودک، وزارت بهداشت و مرجع ملی حقوق کودک در این روزها برگزار شود.

در عین حال یک کارگاه تصویرگری با عنوان «دوستی کودکان با حیات‌وحش» از سوی انجمن تصویرگران برپا خواهد شد.
بر همین اساس، هر کدام از این 13 نشست و کارگاه سعی دارد با تکیه بر نام‌گذاری روزهای هفته ملی کودک به یکی از موضوع‌های این حوزه بپردازند.

در عین حال، پیش‌تر نیز نشستی با عنوان «آموزه‌های عاشورایی» با سخنرانی دکتر محمدرضا سنگری برگزار شده است که به محور «کودک زیر چتر ایمان» عنوان روز نخست هفته‌ی ملی کودک پرداخته است.

براساس این گزارش اسامی سخنرانان، عنوان‌ نشست‌های شش نهاد همکار و ساعت برگزاری آن‌ها به زودی منتشر خواهد شد.

502

کد خبر: 841138

وب گردی

وب گردی