تاکید سردار دهقان بر تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اصفهان

مشاور عالی فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی کشور بر مشارکت دستگاه‌ها، خیران و اصناف در تسریع ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس تاکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار حسین دهقان استان اصفهان را در عرصه های فرهنگی از ظرفیت مطلوبی برخوردار دانست و گفت: تکمیل وبهره برداری این مرکز بعنوان مهمترین مرکز فرهنگی از اولویت های فرهنگی این استان است.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و مقام شامخ شهدا بویژه شهید مدافع حرم محسن حججی افزود: مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان ظرفیتی پویا خواهد داشت که وجهه خودش را در تبیین ابعاد و ترویج فرهنگ دفاع مقدس و برقراری ارتباط با مخاطب دنبال می کند.

سردار مجتبی شیروانیان مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان هم در این بازدید گفت: ساخت این مرکز فرهنگی به مساحت هشت هزار مترمربع از سال76 در سه مرحله آغاز شده که مرحله نخست آن 90درصد پیشرفت داشته و برای تکمیل و تجهیز مرحله نخست این طرح فرهنگی مجهز به فناوری های دیجیتال 120میلیارد ریال نیاز است.

مشاورعالی فرمانده کل قوا در امور صنایع دفاعی کشور همچنین در این بازدید از نمایشگاه سلاح های سنگین ونیمه سنگین و غنایم جنگ تحمیلی درمرکز فرهنگی دفاع مقدس دیدن کرد.

سردار حسین دهقان همچنین با حضور بر مزار شهدای گمنام باغ غدیر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

900

کد خبر: 841223

وب گردی

وب گردی