بیرانوند: همه مردم سردار سلیمانی هستند

نماینده سابق مجلس با تأکید بر اینکه مردم با هر گرایش سیاسی حامی امنیت کشور هستند اظهار داشت: جایی که پای اقتدار کشور در میان باشد همه سردار سلیمانی هستند.

بهرام بیرانوند نماینده سابق مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز در خصوص پیام تشییع شهید حججی گفت: تشییع جنازه شهید حججی نشان داد علی رغم این که مردم ما دارای گرایش ها سیاسی متفاوتی هستند اما جایی که پای امنیت و اقتدار کشور در میان باشد همه سردار سلیمانی هستند و آمادگی دارند مثل شهید حججی برای حفظ اسلام و ایران فداکاری کنند ومردم ثابت کردند آماده جهاد هستند.

وی با اشاره به این که بزرگترین سرمایه هر کسی جان آن است اظهار داشت: مردم به صحنه آمدند و حمایت علنی را از مسیری که شهید حججی طی کرده بود انجام دادند که تمام آن مستقیم به پیشانی کفر می خورد .

بیرانوند ادامه داد: مردم اعلام کردند برای دفاع از اسلام و کشور از جانمان که مهم ترین سرمایه ما هست می گذریم.

نماینده سابق مجلس با اشاره به تحلیل هایی که امریکایی ها از مردم ایران می کنند ابراز کرد: آمریکا در محاسباتش دچار اشتباه نشود مردم ایران مردمی مقاوم هستند و در روز های سخت رفتارشان در مقابل دشمن پشیمان کننده خواهد بود.

وی در خصوص درخواست های زیاد برای اعزام جهت دفاع از حریم اسلام و اهل بیت گفت: ما اطلاع داریم هزاران نفر جوان مشتاق و مستعد که به ما مراجعه می کنند برای رفتن و دفاع کردن از حریم اسلام که این امکان فراهم نیست.

نماینده سابق مجلس تصریح کرد: مردم ما اهل منطق هستند و قدرت نفوذ ما ناشی از همین موضوع است ما هیچ کجایی را نه به زور فتح کردیم و نه قصد داریم به زور فتح کنیم اما قدرت نرم اسلام که منادی آن جمهوری اسلامی است در حال نفوذ به همه عرصه ها است.

وی در پایان تاکید کرد: کشور های منطقه امروزه متاثر از قدرت نرم اسلام هستند و دشمن قطعا نقشه جدیدی خواهد کشید، مرم به فرمایشات رهبری اعتماد کنند و ما می توانیم از مواقع سخت عبورکنیم.

303

کد خبر: 841254

وب گردی

وب گردی