انتظاری:  پرسپولیس خیلی بی نظم بازی کرد / اختلاف ما 4 گل نبود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت:  اگر احمد نورالهی آن شوت را گل می‌کرد، شرایط بر می گشت و برای دور برگشت ما حداقل امیدوارتر بودیم.

سهراب انتظاری در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز در خصوص دیدار شب گذشته پرسپولیس - الهلال گفت: پرسپولیس شب گذشته اصلا خوب نبود و دلایل خاص خودش را داشت. تیم الهلال بسیار تیم خوب، قوی و با انرژی است، من این را قبلاً هم گفته بودم؛ این تیم یکی از با سابقه های آسیاست. پرسپولیس در دیدار مقدماتی نیز موفق شد دو مساوی از این تیم بگیرد باید با برنامهریزی بهتری به میدان می رفتند. الهلال، الاهلی نبود که به این راحتی ها بشود از آن عبور کرد.

وی ادامه داد: یکی از اصلی ترین دلایل دیگر هم غیبت کمال کامیابی‌نیا، محمد انصاری، سیدجلال حسینی، مهدی طارمی 4 بازیکن اصلی بود که نبودشان کاملاً احساس می شد. ما 4 ارکان اصلی را به بک باره نداشتیم و این طبیعی است خلاء در تیم به وجود آید. مهم تر از همه شوک عجیبی بود که تیم وارد شد؛ من فکر کنم بیشترین ضربه که به تیم وارد شد ضربه روحی بود که از نبود مهدی طارمی به تیم وارد شد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: در ادامه تیم برانکو با ترس میدان رفته بود، درست است الهلال تیم قدرتمندی است، اما همان دیدار مقدماتی کافی بود تا بر ترسشان غلبه کنند؛ پرسپولیس خیلی بی نظم بازی کرد، به خصوص در خط دفاعی که خلیل زاده و ماهینی حضور داشتند؛ عملکردشتن طوری بود که انگار تا به حال به هم بازی نکرده اند و اصلا هماهنگ نبودند. دفاع اصلا روز خوبی نداشت و پر از اشتباه بود.

انتظاری در خصوص مصلح بیان کرد: شایان بازیکن جوان، با انگیزه و خوبی است، اما آمادگی حضور در ترکیب اصلی در چنین بازی حساسی را نداشت. اصلاً از نظر روحیه آماده حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا نبود؛ من جای برانکو بودم از سید جلال نصف آماده استفاده می کردم. با پرس خوبی که بازیکنان الهلال صورت داده بودند به طور کل بین خط دفاعی هافبک و مهاجم فاصله انداخته بودند و اجازه ی کار به پرسپولیسی ها داده نمی شد. در نیمه اول تنها دو بار توپ به دستان گلر حریف رسید، قشنگ وسط مرکز میدان را گرفتند و کلاً بازی یک طرفه بود.

وی ادامه داد: با همه این تفاسیر، اختلاف ما 4 گل نبود؛ آنها برخلاف ما از موقعیتشان استفاده کردند و گل زدند. ما بالاخره در این مرحله باید حرفه‌ای عمل می‌کردیم، اگر احمد نورالهی آن شوت را گل می‌کرد، شرایط بر می گشت و برای دور برگشت ما حداقل امیدوارتر بودیم. اما حالا جای انتقاد نیست، این بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند و تیم در این دو سال خیلی خوب بازی می‌کند و این بی‌انصافی است همه زیر تیغ انتقاد را ببریم و با شمشیر سر همه را ببریم. ما هنوز یک فرصت دیگر داریم، جدای از آن بازی های لیگ، جام حذفی، و بازی آسیایی پیش رو داریم، بایستی کمی منصفانه قضاوت کنیم.

601

کد خبر: 841311

وب گردی

وب گردی