انتخاب استاندارانى آشنا با سیاست ها و برنامه هاى دولت

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در جریان سفر به آذربایجان شرقی عصر امروز با حضور در محل دفتر نماینده ولی فقیه در این استان با آیت آلله آل هاشم دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در ابتدای این دیدار ضمن ابلاغ سلام رئیس جمهوری به آیت الله آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی طی سخنانی اظهار داشت: پس از اینکه تصمیم گرفته شد از حضور آقای جبارزاده در معاونت سیاسى وزارت کشور بهره مند بشویم مقرر شد جابجایی در سطح استانداری صورت بگیرد .

وی در ادامه افزود: آقای جبارزاده در طول این مدت نیز بسیار موفق عمل کردند و بنده که در زمینه اقتصاد مقاومتی معین این استان بودم پیشرفت ها و موفقیت این استان را دیده بودم و همچنین رئیس جمهور نیز نسبت به فعالیت و عملکرد این استان به ویژه آقای جبارزاده ابراز رضایمندی و خشنودی و خرسندی داشته اند.

وزیر کشور با بیان اینکه لازم بود استانداری آشنا به فرهنگ و اقلیم، زبان و ... این استان انتخاب و معرفی شود، گفت: اولویت ما انتخاب استانداری بود که با سیاست ها، برنامه ها و ادبیات دولت آشنا باشد که بر این اساس آقای خدابخش که در طول دولت یازدهم سکانداری استانداری اردبیل را بر عهده داشتند را برای تصدی گری استان آذربایجان شرقی به دولت معرفی کردیم.

رحمانی فضلی ادامه داد: ان شاءالله در دوره جدید نیز از حمایت ها و پشتیبانی شما در این استان همانند گذشته بهره مند شویم، با حضور شما در این استان انرژی تازه و امید وافری برای انجام کارها در استان دمیده شد که امیدواریم بیش از گذشته از حمایت ها و پشتیبانی شما در انجام وظایف محوله برخوردار باشیم.

901

کد خبر: 841327

وب گردی

وب گردی