رئیس سازمان صدا و سیما به عیادت جانبازان رفت

رئیس رسانه ملی در دیدار جانبازان آسایشگاه امام خمینی(ره)، گفت:جانبازان سرمایه های نظام هستند باید زمینه ای ایجاد شود تا از تجربیات این عزیزان در بخش‌های مختلف استفاده شود.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالعلی علی‌عسگری در آخرین روزهای هفته دفاع مقدس در دیدار با جانبازان مستقر در آسایشگاه امام خمینی (ره) ضمن تجلیل از مقام ارزشمند جانبازان هشت سال دفاع مقدس و قدردانی از زحمات خالصانه کارکنان زحمتکش آسایشگاه، گفت: مردم و نظام ما همواره قدردان کسانی هستند که برای آسایش و آرامش کشور از جان خود گذشتند و سختی‌های ایثارگری و جانبازی را به جان خریدند.

وی افزود: معتقد هستم که هیچ کسی و هیچ کاری نمی تواند ذره ای از سختی هایی را که شما تحمل می‌کنید جبران کند و اساسا ظرفیت جبران آن در این دنیا وجود ندارد، چرا که شما با خداوند معامله کردید و اجر و پاداشتان نیز در درگاه خداوند محفوظ است.

رئیس رسانه ملی با تاکید بر ضرورت پاسداشت رشادت‌های جانبازان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: نسل امروز بیش از هر زمانی نیازمند شناخت عمیق این رشادت ها و از خود گذشتگی هاست و صداوسیما تولید برنامه‌های متنوع در خصوص زندگی جانبازان را از اولویت‌های خود می داند.

دکتر عسکری با اشاره به اینکه جانبازان و ایثارگران از سرمایه های نظام جمهوری اسلامی ایران هستند اظهار کرد: باید زمینه ای ایجاد شود تا از تجربیات جانبازان در بخش‌های مختلف استفاده شود و رسانه ملی آمادگی دارد تا ضمن معرفی جانبازان متخصص و کارآفرین، زمینه انتقال تجربیات آنان را فراهم سازد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار تنی چند از جانبازان آسایشگاه امام خمینی(ره)، در فضایی صمیمی، نکاتی را در خصوص مسایل جانبازان و ضرورت توجه رسانه به این مسایل مطرح کردند.

500

کد خبر: 841479

وب گردی

وب گردی