مهاجری: می‌دانستیم چگونه باید پارس جنوبی را کنترل کنیم/دو بازیکن‌مان را به دلیل حضور در اردوی تیم ملی نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: پارس جنوبی را خیلی خوب آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم چطور باید آنها را کنترل کرده و بازی را در دست بگیریم.

به گزارش ایسکانیوز، رضا مهاجری پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل تیم پارس جنوبی جم در نشست خبری خطاب به خبرنگاران گفت: من 10 سال خبرنگار بودم و از جنس خود شما هستم و برای شما احترام قائلم. روز گذشته زودتر تمرین را رها کردم که پاسخگوی شما باشم اما شما نبودید و این کار شما توهین به باشگاه پدیده بود.

وی افزود: من به شما خبرنگاران ارادت زیادی دارم و احترام زیادی برای شما قائلم اما این را بدانید که ما زنجیروار به هم وصل هستیم و بهتر است که با هم متحد باشیم. رفتار روز گذشته شما واقعا خوب نبود، من از این مسئله خیلی ناراحت شدم ضمن اینکه تشکر می‌کنم از دو عزیزی که در نشست حضور پیدا کردند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در واکنش به سوال خبرنگار که چرا صدایش را برای خبرنگاران بلند می‌کند، گفت: من صدایم را بلند نمی‌کنم به سازمان لیگ هم گفتم که نیاز به برگزاری کنفرانس نیست. اینجا آمدم تا گلایه‌ام را مطرح کنم، اعصابم هم خرد نیست، فقط می‌گویم انتظار دارم که برای ما مربیان احترام قائل شوید.

مهاجری با اشاره به بازی تیمش با پارس جنوبی خاطرنشان کرد: حریف را خیلی خوب آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم که در کل بازی چطور باید آنها را کنترل کرده و بازی را در دست بگیریم. تنها تیم نساجی توانسته بود که در این ورزشگاه خوب نتیجه بگیرد و ما آن بازی را کامل آنالیز کردیم و با توجه به اینکه قدرت تیمی‌مان بیشتر از نساجی است برای برد به اینجا آمدیم. روی اشتباه فردی گل بدی دریافت کردیم. بعد از آن بازی را کنترل کرده و توانستیم در نیمه دوم به بازی برگردیم. نشان دادیم که جایگاهی که در آن قرار داریم شایسته آن هستیم و مجموعه پدیده باید این روزهای خوب تیم ما را فراموش نکند و الان هم اگر انتظاری از تیم ما به وجود آمده این انتظار را خود ما با عملکرد خوبمان ایجاد کردیم.

وی با اشاره به مشکلاتش برای این بازی عنوان کرد: امروز دو ملی‌پوش خود (خانزاده و اکبر ایمانی) را به دلیل حضور در اردوی تیم ملی و همچنین محمدرضا خلعتبری را در اختیار نداشتیم و مهدی مرادمند هم مصدوم شد. در این شرایط ما 4 بازیکن امید روی نیمکت داشتیم اما با این حال دیدید خیلی خوب بازی کردیم و بازیکنانی که به میدان آمدند عملکرد قابل قبولی داشتند.

سرمربی پدیده درباره اینکه گفته می‌شود برنامه 90 در قضاوت داور امروز تاثیر گذاشته بود و اشتباهاتی علیه تیم پارس جنوبی داشت، تصریح کرد: کاری به برنامه 90 ندارم اما اگر قضاوت امروز داور را بررسی کنید، دقیقه 75 بازیکن آنها روی کول بازیکن ما پرید اما داور به او کارت زرد نداد که اگر این اتفاق می‌افتاد او کارت دومش را می‌گرفت و از زمین اخراج می‌شد.

مهاجری اضافه کرد: من در این سال‌ها درباره داوری صحبت نکردم، اگر هم اعتراض کردم کنار زمین دلیلش این است که ما مربیان تحت فشار هستیم و احساس داریم، اینطور نیست که نسبت به اشتباهات هیچ عکس‌العمل نشان ندهیم. مگر ندیدید مهدی تارتار چقدر بالا و پایین می‌پرید و حتی وارد زمین شد. این طبیعی است ما مربیان در کنار زمین آرام و قرار نداریم، اما در کل اگر بخواهم قضاوت امروز داور را بررسی کنم، او چند سوت اشتباه زد اما یک اشتباه تاثیرگذار داشت که به آن اشاره کردم.

این مربی درباره اعتراض به میزبانی تیم پارس جنوبی جم خاطرنشان کرد: قبل از بازی در مصاحبه‌های خود گفتم از جوی که شهر جم دارد واقعا لذت می‌برم، تماشاگران اینجا واقعا با احساس خود تیم محبوب‌شان را تشویق می‌کنند و این واقعا جای خوشحالی دارد. خیلی خوب است که در این مناطق محروم مملکت تیم‌هایی مثل جم به لیگ برتر راه پیدا می‌کنند و در حالی که استان بزرگی چون فارس و بوشهر نماینده‌ای ندارند.

وی ادامه داد: این یک طرف قضیه و یک واقعیت است که اینجا امکانات لازم را برای میزبانی از تیم‌های لیگ برتری ندارد. مجبور شدیم دو روز زودتر به جم بیاییم و به خاطر شرایط پروازی برای جمعه با دو پرواز راهی مشهد می‌شویم، این سفر 80 میلیون برای ما هزینه داشت که واقعا در توان تیم ما نیست که بخواهد این هزینه‌ها را انجام دهد.

مهاجری اظهار داشت: امروز غیر از اینکه ملی‌پوشان خودمان را نداشتیم به علت همین خستگی 2 بازیکن‌مان مصدوم شدند، به هر حال این مسائل در فوتبال است و من تاکید می‌کنم که امکانات در سطح لیگ برتر‌مان نیست. امروز غیر از اینکه قبل از بازی با آن مشکلات زمین تمرین مواجه بودیم، دیدید ملی‌پوشان‌مان را نداشته و مرادمند هم در جریان بازی از دست دادیم و مجبور شدیم ناصحی را به دفاع وسط ببریم. این سختی‌ها را پشت سر می‌گذاریم و هفته پیش هم در تبریز بازی داشتیم. تا الان 5 بازی خارج از خانه انجام دادیم و طبیعی است در دور برگشت کارمان راحت‌تر باشد.

سرمربی پدیده در مورد گل بدی که شهاب گردان در این بازی دریافت کرد، گفت: بهترین دروازه‌بان‌های جهان هم دچار اشتباه می‌شوند. شهاب دروازه‌بان خوب و شایسته‌ای است و در این فصل تا اینجا عملکرد خیلی خوبی برای ما داشته است.

مهاجری در واکنش به این سوال که آیا شما برای تساوی به جم آمده بودید یا برد، عنوان کرد: دیدید که ما چقدر خوب بازی کردیم و شایسته برد بودیم. همه تلاش ما این است که بتوانیم به روند روبه‌رشدمان ادامه دهیم. نه تنها تیم بلکه مجموعه پدیده این را می‌خواهد، از اعضای هیئت مدیره تا مدیریت باشگاه و تمام بازیکنان و تماشاگران تیم. واقعا پتانسیل تیم‌ را بالا می‌دانیم اما من صحبتی در مورد جو ورزشگاه جم دارم. تیم‌هایی بودند که در سال‌های اول صعودشان به لیگ برتر ورزشگاه‌شان موقع بازی پر می‌شد اما بعدها دیدیم سکوهای ورزشگاه خالی شد، آرزو می‌کنم این شرایط برای تیم پارس به وجود نیاید و اگر این اتفاق نیفتد این تیم پتانسیل را دارد که یکی از قطب‌های جدید فوتبال ایران شود.

وی در واکنش به سوال خبرنگار دیگری که چرا از امکانات شهر جم گلایه داشته، گفت: به من حق بدهید که بعضی از صحبت‌ها را مطرح کنم. تیم شما در حال حاضر برای کسب سهمیه و قهرمانی می‌جنگد و اگر قرار باشد سهمیه آسیا بگیرد آیا واقعا AFC امکانات اینجا را تایید خواهد کرد؟ مسلما نه، ما برای صرف غذا مجبور شدیم از هتل خارج شویم، زمین تمرینی که در اختیار ما قرار دادند در شأن لیگ برتر نبود. امکانات جم می‌تواند خیلی بهتر از این باشد و مطمئنم این اتفاق می‌افتد.

سرمربی پدیده در پایان راجع به تعطیلی مسابقات لیگ گفت: حتما این تعطیلات به تیم‌هایی مثل ما ضربه می‌زند.

601

کد خبر: 841498

وب گردی

وب گردی