فعالیت کامل بیمارستان های دولتی در تاسوعا و عاشورای حسینی

معاون درمان وزارت بهداشت، از فعالیت کامل تمامی بیمارستان های دولتی کشور در تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل ازمهر، دکتر قاسم جان بابایی با بیان اینکه تمام بیمارستان های دولتی به صورت ۱۰۰ درصدی فعالیت خود را در تاسوعا و عاشورای حسینی ادامه خواهند داد، گفت: پزشکان متخصص مقیم در این ایام برای دسترسی مردم به خدمات درمانی به صورت ۲۴ ساعته در بیمارستان حضور خواهند داشت.

وی در خصوص ارائه خدمات درمانی در ایام عزاداری عاشورا و تاسوعا، اظهارداشت: در ایام تعطیل عزاداری حسینی، تمام بیمارستان های دولتی با تمام پتانسیل موجود، فعالیت خود را ادامه خواهند داد و طی برنامه ریزی های انجام شده نیروی انسانی و کادر درمانی کافی در بیمارستان ها حضور خواهند داشت.

معاون درمان وزارت بهداشت افزود: پزشکان متخصص مقیم در این ایام برای دسترسی مردم به خدمات درمانی به صورت ۲۴ ساعته در بیمارستانها حضور خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بخش اورژانس بیمارستان ها و اورژانس ۱۱۵ سراسر کشور برای خدمت رسانی هر چه سریع تر به مصدومان و بیماران احتمالی و عزاداران حسینی فعالیت کامل و ویژه خواهند داشت و لذا مردم در صورت نیاز به اقدامات اورژانسی می توانند با ۱۱۵ تماس بگیرند.

جان بابایی تصریح کرد: داروخانه‌های بیمارستان‌ ها و داروخانه ‌های شبانه ‌روزی در سراسر کشور نیز در روزهای تعطیل فعال خواهند بود و تمام بیمار ستان های دولتی موظف به پذیرش بیماران هستند.

وی از همه همکاران اورژانس ۱۱۵، پزشکان، پرستاران و کادر درمان برای پوشش خدمات درمانی در ایام عزاداری اباعبدالله حسین (ع) قدردانی کرد.

۷۰۵

کد خبر: 841505

وب گردی

وب گردی