تهران – ایسکانیوز: در مهمترین بازی هفته سوم سری آ تیم های میلان و یوونتوس در سن سیرو به مصاف هم می روند.

میلان – یوونتوس، یوونتوس – میلان: کلاسیک ترین بازی کالچو. امروز در جریان هفته سوم رقابت های لیگ ایتالیا موسوم به سری آ، میلانی ها در سن سیرو میزبان یوونتوسی هستند که در سه دوره اخیر بازی های لیگ عنوان قهرمانی را به دست آورده اند.

این بازی صد و هفتاد و چهارمین تقابل این دو تیم در همه رقابت ها است با این تفاوت که این دیدار برای میلانی ها متفاوت ترین دیدار چند سال اخیر است؛ میلانی ها فصل پیش را در رده هشتم جدول لیگ سپری کرده اند و نه تنها سهیمه لیگ قهرمانان بلکه سهمیه لیگ اروپا را هم نگرفته اند.

امسال اما شرایط متفاوت است: میلان فعلا یکی از تیم های صدرنشین است و به نظر می رسد یکی از مدعیان عنوان قهرمانی هم است. این تیم که از فصل 98 – 97 سابقه نداشته در جایگاه هشتم بایستد تا به اینجا دو بازی اش را برده و یکی از بهترین خطوط حمله بازی ها را هم تا اینجا داشته است.

هرچند که هنوز هم در خط دفاعی مشکلات زیادی دارند؛ مشکلاتی که البته یوونتوس کاملا با آن بیگانه است و برعکس خط دفاعی خوبی دارد. حالا تقابل بهترین حمله با دفاع می تواند به جذابیت های این دیدار کلاسیک بیفزاید.

دوئل اینزاگی – آلگری

اگر دعوای اینزاگی با آلگری را در کمپ جوانان میلان به یاد بیاوریم متوجه می شویم که این بازی دلایل زیادی برای جذابیت دارد؛ آلگری در آن زمان مربی تیم بزرگسلان میلان بود و اینزاگی در رده جوانان فعالیت می کرد. اختلاف نظر فنی این دو کار را به دعوا کشاند و با پادرمیانی این دو مربی از یگدیگر جدا شدند.

آلگری فصل پیش از میلان اخراج شد و سیدورف جای او را گرفت اما سیدورف حالا جایش را به اینزاگی داده تا تقابل تماشایی شود. در واقع آلگری به جای کونته مربی تیم یوونتوس شده است و حالا باید در سن سیرو مقابل میلان و اینزاگی به میدان برود.
کد خبر: 84151

وب گردی

وب گردی