علاقمندی دانشگاه های اروپا به مطالعه و گسترش ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی

دانشگاه‌های اروپایی به مطالعه و گسترش ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی علاقه‌مندی خود را نشان دادند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، محسن مهرعلیزاده رئیس IZSF در محل فدراسیون جهانی در نشستی با راموش کاروالیو و آنتونیو فگیردو رئیس دانشکده تربیت بدنی و مسئول روابط بین الملل دانشگاه کومبرای کشور پرتقال و جمعی از اساتید تربیت بدنی دانشگاه علامه طباطبایی به بحث درباره ورزش زورخانه ای و پتانسیل های آن برای توسعه در سطح جهان پرداخت.

مهرعلیزاده در ابتدا ضمن معرفی کامل ورزش زورخانه ای و تاریخچه آن، تعامل با جامعه دانشگاهی را از اهداف فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی دانست و این نوید را داد که IZSFدر آینده همکاری های لازم را با دانشگاه کومبرا داشته باشد. در این نشست با توجه به مباحث مطرح شده و نیازهای هر دو طرف تفاهم نامه ای برای همکاری میان IZSF و دانشگاه کومبرا نگاشته شد.

در ادامه این دیدار بهرام افشارزاده مشاور عالی در امور اجرایی فدراسیون جهانی به همراه مجتبی جوهری رئیس فدراسیون ملی با نمایش تیمی از باستانی کاران خردسال در زورخانه ی شهید فهمیده میزبان مسئولین دانشگاه کومبرا و اعضای هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی بودند.

602

کد خبر: 841512

وب گردی

وب گردی