پرداخت ۲۰ میلیارد تومان معوقات کارگران آذرآب و هپکو توسط بانک ملی

با تاکید رئیس جمهور مبنی بر رفع هر چه سریعتر مشکل دو شرکت آذرآب و هپکو و رسیدگی به وضعیت کارگران این دو شرکت، وزیر اقتصاد با دستوری ویژه به عاملیت بانک های ملی و تجارت اولین گام را در رفع این مشکل برداشت.

به گزارش گره اقتصادی ایسکانیو؛ به نقل از شادا، محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملى ایران گفت : پیرو تاکید رییس جمهور و دستور ویژه دکتر کرباسیان وزیر اموراقتصادى و دارائى براى تامین منابع لازم به منظور رفع مشکلات کارگرى شرکتهاى آذرآب و هپکو ، بانک ملى ایران مبلغ دویست میلیارد ریال براى شرکت آذرآب و بانک تجارت مبلغ هفتاد میلیارد ریال براى شرکت هپکو روز پنجشنبه ششم مهرماه اختصاص و پرداخت گردید.

در همین خصوص، استاندار مرکزی نیز اعلام کرد: با پیگیری هایی که تا ساعات پایانی روز پنجشنبه انجام شد، بخشی از معوقات کارگران شرکتهای هپکو و آذرآب به حساب آنها واریز شد.

او افزود: با هماهنگی و همکاری فراگیر مدیران بانک‌ملی ایران با اعطای 20 میلیارد تومان وام زمینه پرداخت ‌‌ معوقات کارگران آذرآب فراهم شد.

در این مسیر و با وجود زمان بسیار کم و پایان ساعت اداری و همچنین تعطیلی سیستم بانکی؛ همکاری خوبی برای اجرای این مصوبه از سوی بانک ملی ایران صورت گرفت که جادارد در این خصوص از کرباسیان وزیر محترم اموراقتصاد و دارایی، مدیران بانک ملی و تجارت و سایر مسولان و مدیران کشور و استان و همچنین از سعه صدر و همکاری مطلوب کارگران در مسیر اجرای مصوبات روز گذشته تشکر نمایم.

401

کد خبر: 841539

وب گردی

وب گردی