آخرین وضعیت شناور غرق شده در محدوده زیباکنار از زبان معاون سیاسی استاندار گیلان

معاون سیاسی استاندار گیلان آخرین وضعیت شناور غرق شده در محدوده زیباکنار را تشریح کرد.

به گزارش ایسکانیوز، محمد احمدی پور اظهار کرد: متأسفانه شرایط جوی برای گشت زنی هوایی و دریایی نا مناسب است و کشتی ناجی فرستاده شده به دریا تا کنون نتوانسته اثری از شناور صیادی غرق شده پیدا کند.

وی افزود: به رغم شرایط نامساعد، ستاد حوادث در حال پیگیری مداوم برای پیدا کردن اثری از این شناور غرق شده و سرنشینان آن است.

معاون سیاسی - امنیتی استاندار گیلان با بیان اینکه شناور غرق شده به تمامی تجهیزات امداد و نجات مجهز بوده، گفت: هرچند شرایط دریا بسیار نامساعد است و طول امواج به بیش از 4 متر می رسد اما امیدواریم سرنشینان توانسته باشند با بهره گیری از تجهیزات امداد و نجات موجود در شناور، خود را از غرق شدن نجات داده باشند.

احمدی پور در گفتگو با مهر تصریح کرد: متأسفانه امکان پرواز هلی کوپتر برای گشت هوایی نیز وجود ندارد و باید امیدوار بود که با بهتر شدن شرایط جوی تا صبح فردا بتوان اقدامات موثرتری برای پیدا کردن این شناور انجام داد.

بعداز ظهر جمعه یک فروند شناور صیادی که وظیفه پشتیبانی در شرکت سرمایه گذاری کوثر (پرورش ماهی در قفس) را بر عهده داشت، هنگام انتقال غذای مورد نیاز ماهیان به دلیل شرایط نامساعد دریا در محدوده زیباکنار غرق شد.

تا به این لحظه خبری از چهار سرنشین گیلانی و هندی این شناور در دست نیست.

901

کد خبر: 841637

وب گردی

وب گردی