تندیس "شهید‌ همدانی" ‌در باغ موزه دفاع ‌مقدس همدان نصب می‌شود‌

مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری "شهید همدانی" گفت: به مناسبت سالگرد شهادت قافله سالار شهدای مدافع حرم، با حضور فرماندهان و مسئولان از تندیس "شهیدحسین همدانی" رونمایی و در باغ موزه دفاع مقدس همدان نصب می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، علی‌اصغر عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: دومین سالگرد شهادت قافله سالار شهدای مدافع حرم سرلشکر پاسدار "شهید حسین همدانی" 16 مهرماه در حسینیه امام خمینی (ره) همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم صبح روز 16 مهرماه با حضور اقشار مختلف مردم و 100 تن از مسئولان لشکری و کشوری و با سخنرانی سردار اسدی فرمانده سابق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری "شهید همدانی" بیان کرد: علاوه بر برگزاری مراسم دومین سالگرد شهادت این سردار معزز، مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت استان همدان که از یادگاران حبیب حرم است با حضور 500 از تن از فرماندهان دفاع مقدس که در این برهه تاریخی مسئولیت‌های جانشینی گردان به بالا را بر عهده داشتند برگزار می‌شود.

وی با تاکید براینکه در مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت استان نیز سردار اسدی سخنرانی می‌کند عنوان کرد: علاوه بر موارد ذکر شده ما از فرصت ایجاد شده برای نگارش و اخذ خاطرات افرادی که برای نخستین بار فرصت میزبانی از آنها را کسب کرده‌ایم استفاده می‌کنیم.

عزیزی گفت: همزمان با دومین سالگرد شهادت حبیب حرم" شهید حسین همدانی" برنامه ساماندهی مزار ایشان در گلزار شهدای همدان نیز انجام شده و یک کتیبه از دو کتیبه طراحی شده که شامل بیان فعالیت‌ها و خدمات این شهد معزز است بر سر مزار ایشان نصب می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره سراسری هنری "حبیب حرم" و اولین جشنواره ملی "خاطره‌نویسی شهیدهمدانی" در آبان ماه امسال اظهار داشت: به مناسبت دومین سالگرد شهادت قافله سالار شهدای مدافع حرم، با حضور فرماندهان و مسئولان از تندیس "شهیدحسین همدانی" رونمایی و در باغ موزه دفاع مقدس همدان نصب می‌شود.

کد خبر: 841655

وب گردی

وب گردی