سه انتصاب و دو ابقا در دانشگاه علوم پزشکی ایران

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران در احکام جداگانه ای روسای دانشکده های پزشکی و بهداشت و معاون بهداشتی دانشگاه را منصوب و معاون آموزشی و توسعه مدیریت و منابع دانشگاه را در سمت خود ابقا کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران: دکتر مسعود ناصری پور سرپرست دانشگاه طی حکمی دکتر فربد عبادی فرد آذر را بعنوان معاون بهداشتی دانشگاه منصوب نمود.
متن ابلاغ به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر فربد عبادی فرد آذر
عضو محترم هیأت علمی

با سلام و احترام
نظر به تعهد و سوابق ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایران منصوب می‌شوید.
انتظار می‌رود در راستای تحقق برنامه‌ها و اهداف دانشگاه، با بهره‌گیری از ابزارهای نوین مدیریتی و جلب مشارکت کلیه مدیران و کارکنان خدوم آن معاونت در انجام اقدامات ذیل اهتمام ورزید:
1. شناخت خصوصیات جغرافیایی و جمعیتی محدوده تحت پوشش دانشگاه، شناسایی منابع، مسائل و مشکلات بهداشتی مربوط به سلامت جامعه و تعیین اولویتها
2. برنامه‌ریزی برای حل مسائل و مشکلات عمده در چارچوب سیاستها و استراتژیهای اعلام شده کشوری با در نظر گرفتن شرایط خاص هر منطقه و دسترسی عادلانه به خدمات بهداشتی، درمانی
3. برنامه‌ریزی برای ارائه آموزشهای لازم به منظور حفظ و ارتقاء سطح سلامت جامعه بر مبنای نیازها
4. تنظیم و تدوین برنامه‌های توسعه امکانات بهداشتی، با همکاری مدیران محترم شبکه شهرستانها
5. پیش بینی و پیشنهاد منابع مورد نیاز و تنظیم بودجه عملیاتی بر اساس برنامه های مصوب
6. تلاش در جهت تامین منابع مالی مورد نیاز و فراهم کردن زمینه های اجرایی برای طرحها
7. تلاش در جهت پوشش کامل طرح پزشک خانواده و تکمیل پرونده های الکترونیک سلامت
8. نظارت بر اجرای فعالیتها و پایش (کنترل و نظارت) عملیات اجرایی و سنجش کیفیت خدمات و بازدیدهای منظم از واحدهای اجرایی
9. استفاده از شیوه های علمی برای اطلاع از وضعیت بیماریها و اقدام به موقع به هنگام بروز اپیدمیها و حوادث پیش بینی شده و ارتقاء شاخص های مهم بهداشتی جامعه
10. نظارت بر نگهداری پروژه های بهداشتی انجام یافته و پیگیری و به سرانجام رساندن پروژه های در حال انجام
توفیق روز افزون شما را در پیشبرد اهداف دانشگاه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه حضرت باریتعالی خواستارم.

دکتر مسعود ناصری پور
سرپرست دانشگاه

دکتر مسعود ناصری پور همچنین در حکمی دکتر علی محمد اصغری را به عنوان سرپرست دانشکده‌ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران منصوب کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران همچنین در حکم دیگری دکتر احمد جنیدی جعفری را به عنوان رئیس دانشکده بهداشت این دانشگاه منصوب کرده است.

ناصری پور در احکام جداگانه ای دکتر کامران سلطانی عربشاهی را به عنوان معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران و دکتر حسین مبارکی را به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در سمت خود ابقا کرده است.

کد خبر: 841847

وب گردی

وب گردی