کارنامه سیاه جانشینان منصوریان / مذاکره با ستاره‌ها توافق با تاریخ مصرف گذشته‌ها!

مسوولان باشگاه استقلال در حالی به دنبال جانشینی برای علیرضا منصوریان هستند که هر روز اسامی مربیان بزرگ و صاحب نام از این باشگاه به گوش می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، پس از جدایی منصوریان از استقلال افتخاری کماکان به دنبال جذب جانشینی مناسبی برای سرمربی سابق خود است.

مسوولان باشگاه استقلال با نام‌های بزرگی مثل فاتح تریم مذاکره کردند اما تاکنون به دلیل رقم بالای قرارداد موفق به جذب این چهره شاخص فوتبال ترکیه نشده‌اند.

بعد از تریم اسم‌های دیگری هم به استقلال پیشنهاد شد اما رزومه این نفرات دردی از آبی‌ها دوا نمی‌کرد چرا که اغلب گزینه‌های خارجی استقلال یا نشان بالا بود و یا چند سالی فوتبال را از روی سکو ورزشگاه‌های مختلف دنبال می‌کردند.

اسکوچیچ، فاریاس، والتر زنگا، دالیچ، شفر، کریستوف دام نفراتی هستند که استقلال با آنها وارد مذاکره شده و جدی‌ترین گزینه شنر آلمانی است که سابقه حضور روی نیمکت مونشن گلادباخ را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

با این حال باید دید کمیته فنی استقلال با جذب مربی 68 ساله موافق می‌کند یا مسوولان باشگاه با گزینه‌های داخلی به توافق نهایی می‌رسد.

با توجه به این موضوع احتمال دارد مک درموت با توجه به شناختی که از بازیکنان دارد تا پایان فصل هدایت سکان استقلال را به دست بگیرد. او در بازی با سپیدرود از تیم جدی رونمایی کرد و بازیکنان را در این دیدار احیا کرد.

استقلال در حال حاضر با توجه به شرایطی که دارد نمی‌تواند برای جذب یک مربی کارآمد خارجی چند میلیون دلار هزینه کند و به همین خاطر مسوولان باشگاه مجبور هستند هم با ستاره‌ها مذاکره کنند و هم برخی خارجی‌هایی که کارنامه درخشانی ندارند.

600

کد خبر: 841948

وب گردی

وب گردی