مالک باشگاه اختیار تیم خود را دارد/ یک شیطان، اطلاعات غلطی را  به علی کریمی انتقال داد/ مگر وقتی من را برکنار کردند، حکم دادند؟

مدیر آکادمی باشگاه نفت تهران گفت: من مدیر آکادمی باشگاه نفت بودم که یک شیطان، اطلاعات غلطی را به علی کریمی انتقال داد و من را برکنار کردند.

ناصر فریادشیران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد اتفاقات عجیب و غریبی که در باشگاه نفت رخ داده و با وجود اعلام نام حمید درخشان به عنوان سرمربی جدید، علی کریمی همچنان در تمرینات شرکت می‌کند، اظهار داشت: ما اگر ادعای حرفه‌ای بودن داریم، باید کار حرفه‌ای هم انجام دهیم. همه چیز باید مسیر قانونی خود را طی کند. متأسفانه شرکت ملی نفت تصمیم به واگذاری این باشگاه گرفت اما حالا که امتیاز باشگاه به بخش خصوصی واگذار شده، باید از این بخش حمایت کرد.

وی با اشاره منتقدان به سوابق کیفری مالک باشگاه نفت گفت: فرض می‌گیریم ایشان چندین سال قبل متهم و حتی محکوم شده و اصلا به زندان رفته است. اتفاقاتی که چندین سال قبل رخ داده به حالا چه ارتباطی دارد؟ اتفاقات اخیر به باشگاه نفت لطمه می‌زند. به هر حال مالک جدید تصمیم گرفته سرمربی تیمش را تغییر دهد. او مالک باشگاه است، مگر اختیار تیم خود را ندارد؟ مگر وقتی زنوزی (مالک گسترش فولاد) تصمیم به اخراج لوکا بوناچیچ گرفت، کسی اعتراض کرد و بازیکنان از سرمربی اخراجی حمایت کردند؟

مدیر آکادمی باشگاه نفت تهران تصریح کرد: من مدیر آکادمی باشگاه نفت بودم که یک شیطان، اطلاعات غلطی را به علی کریمی انتقال داد و من را برکنار کردند. مطمئن باشید من این فرد را رها نمی‌کنم و گوشش را می‌پیچانم! ضمنا مگر وقتی من را برکنار کردند، حکمی دادند که حالا کریمی هم حکم می‌خواهد؟ من سکوت کردم تا اینکه دوباره برگشتم و حالا هم با قدرت به کارم ادامه می‌دهم. به نظر من شأن کریمی بالاتر از این حر‌ف‌هاست و همان‌طور که گفتم این حواشی به باشگاه نفت ضربه می‌زند.

604

کد خبر: 842027

وب گردی

وب گردی