اعتبارات رفع و کاهش آسیب‌های اجتماعی به استان بوشهر ابلاغ شده است

سرپرست استانداری بوشهر گفت: دولت برای رفع و کاهش آسیب‌های اجتماعی اعتبارات قابل توجهی به استان بوشهر ابلاغ کرده است که نسبت به سال قبل افزایش چشمگیری دارد.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالکریم گراوند در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با حضور آیت‌الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر با تسلیت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: محرم ماه ایثار و از جان گذشتگی، ماه حماسه و شجاعت و جوانمردی و ماه ظلم ستیزی و مبارزه با ذلت است.
سرپرست استانداری بوشهر با اعلام اینکه تامین اعتبار برای موضوع حاشیه نشینی زیر نظر وزارت راه و شهرسازی صورت می‌گیرد گفت: امسال برای کاهش اسیب‌های اجتماعی ضمن طراحی برنامه مختلف،افزایش چشمگیر منابع مالی شاهد هستیم.

وی افزود: اعتبارات حاشیه نشینی شهرها به صورت متمرکز در اختیار وزارت راه و شهرسازی است که امسال اعتبارات یاد شده در دو شهر برازجان و بوشهر مورد توجه قرار میگیرد.

گراوند با تاکید بر کاهش آسیب‌‌های اجتماعی گفت: دولت برای رفع و کاهش آسیب‌های اجتماعی اعتبارات قابل توجهی به استان بوشهر ابلاغ کرده است که نسبت به سال قبل افزایش چشمگیری دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این نشست با اشاره به اینکه بیشتر اسیب های امروز جامعه برگرفته از مشکلات اقتصادی است تاکید کرد: لازم است برای حاشیه نشین ها ،فضای توانمند سازی در حوزه اقتصادی ایجاد شود.

ایت الله صفایی بوشهری خواستار تشکیل کارگروهی برای رسیدگی هرچه زودتر به موضوع حاشیه نشینی شد.

مسئول حوزه قران و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر هم در این نشست از تشکیل مجمع قرانی استان به منظور مشخص شدن اعضای هیئت مدیره مجمع در تاریخ 13 مهرماه خبرداد و افزود: سامانه بانک جامع اطلاعات قرانی طراحی شده است و هم اکنون در حال اجراست.

عالی پور از برگزاری جشنواره سراسری فیلم قرانی آیات خبرداد و گفت:این جشنواره با موضوعات داستان های قرانی و در بخش های فیلم کوتاه،انیمیشن و نماهنگ برگزار می‌شود.

902

کد خبر: 842072

وب گردی

وب گردی