انهدام 57 باند قاچاق مواد مخدر در جنوب شرق کشور

‌فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 68 تن مواد افیونی ، انهدام 57 باند قاچاق مواد مخدر و هلاکت 15 شرور مسلح در6 ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار محمد قنبری در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی استان در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با پیگیری‌های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی استان در 6 ماهه اول سال جاری موفق به انهدام 57 باند قاچاق مواد مخدر و هلاکت 15 شرور مسلح شدند.

وی با اشاره به کشف 68 تن انواع مواد مخدر در این مدت گفت: در این بازه زمانی 365 قاچاقچی دستگیر، 85 قبضه اسلحه جنگی به همراه بیش از 90 هزار مهمات مربوطه کشف و 350 ‌خودرو و 59 موتور‌سیکلت توقیف شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اجرای طرح‌ های انتظامی در سطح استان تصریح کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با مخلان نظم و امنیت با شناسایی پاتوق خرده فروشان 1035 خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و 1456 معتاد متجاهر نیز از سراسر استان جمع آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان خاطر‌نشان کرد: یکی از ماموریت‌های مهم پلیس، مبارزه با حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

901

کد خبر: 842073

وب گردی

وب گردی