مریم سعادت و قصه مادربزرگ هایی که نمی شود شغلشان را حدس زد

مریم سعادت کارگردان، بازیگر و عروسک‌گردان تئاتر، سینما و تلویزیون امشب (دوشنبه 10 مهرماه) در دوازدهمین برنامه از فصل دوم «هزار داستان» روایتگر قصه مادربزرگ‌هایی است که نمی‌شود شغل‌شان را حدس زد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی برنامه «هزار داستان»، دوازدهمین قسمت از این برنامه که با اجرای مریم سعادت به عنوان مجری و راوی قصه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود، قصه مادربزرگ‌هایی بیان می‌شود که شغل‌هایی غیر قابل حدس زدن دارند.

مریم سعادت تا کنون در 16 فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته و در بیش از 40 سریال تلویزیونی بازیگر، صداپیشه و عروسک‌گردان بوده که از مشهورترین آنها می‌توان به «خونه مادربزرگه»، «آرایشگاه زیبا»، «قصه‌های تا به تا»، «مدرسه مادربزرگ‌ها»، «بدون شرح»، «خوش رکاب»، «آب پریا»، «دردسرهای عظیم» و «پنچری» اشاره کرد.

فصل دوم برنامه پرمخاطب هزار داستان همچون سری پیشین آن به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی محمدفواد صفاریان‌پور و با طراح و سوژه‌پردازی مریم نوابی‌نژاد در ماه محرم و صفر هر شب ساعت 23 به مدت۶۰ دقیقه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

محمدرضا شهیدی فرد در فصل دوم برنامه «هزار داستان» به عنوان مشاور پروژه گروه را همراهی می‌کند و تیتراژ این برنامه را سینا سرلک خوانده است.

501

کد خبر: 842098

وب گردی

وب گردی