به قول پروین کمیته فنی یعنی کشک/ با این گزینه های خارجی باید ترشی انداخت!

پیشکسوت استقلال گفت: مربیان خارجی که تا کنون معرفی شده اند همگی مثل سرکه هستند و باید با آنها ترشی درست کرد.مگر می شود الان مربی خارجی خوب و کاربلد بدون تیم باشد و مطمئن باشید هرمربی به استقلال بیاید در این شرایط به درد نمی خورد.

حسن روشن در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز گفت: در همان جلسات ابتدایی به مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کردم که حاضر به همکاری با افتخاری نیستم و به همین خاطر ترجیح دادم در این شرایط به کمیته فنی استقلال ملحق نشوم تا تکلیف م مشخص شود.البته اعضای هیات مدیره در تماسی از من درخواست کردند تا در کمیته فنی حاضر شوم اما تمایلی برای همکاری به صورت مستقیم با مدیرعامل باشگاه ندارم.

پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه افزود: سعی کردم با قراب عضو هیات مدیره و کمیته فنی تماس بگیریم که او جوابی به من نداد.چون خود اعضای هیات مدیره پیشنهاد دادند خواستم عضو کمیته فنی شوم و اصراری به حضور در باشگاه استقلال را ندارم.

وی در ادامه تصریح کرد: مربیان خارجی که تا کنون معرفی شده اند همگی مثل سرکه هستند و باید با آنها ترشی درست کرد.مگر می شود الان مربی خارجی خوب و کاربلد بدون تیم باشد و مطمئن باشید هرمربی به استقلال بیایید در این شرایط به درد نمی خورد.

روشن در ادامه خاطرنشان کرد: پروین درست می گفت که کمیته فنی یعنی کشک! وقتی اعضا کمیته فنی پاسخگو نیستند این موضوع از دو حالت خارج نیست یا فریب حرف های افتخاری را خوردند و آمده اند از باشگاه پول بگیرند تا ساکت باشند و یا به نشانه اعتراض نمی خواهند حرفی به زبان بیاورند.

600

کد خبر: 842122

وب گردی

وب گردی